1. Gość pisał o 10k, a nie 18k to po pierwsze.
2. Po drugie zwroty gry, przy wysokich ocenach graczy nie powinny przekroczyc 10%.
3. Po trzecie są bundle, które, sprzedawały się i sprzedają sie znacznie lepiej niż sądziłem i które wcale nie muszą od razu wpływać na oceny od razu (2 gry do ogrania i przemyślenia sytuacji). Miejsca bundli z Drug Dealer, z GSS i z Thief mozna sprawdzać na gaming analytics. Juz miejsce w ok 400-500 (jeśłi utrzymałoby się przez 24h) to sprzedaż kilkuset kopii dziennie, a przecież taki Drug-prison i obecnie ma 300 miejsce, a w ostatnich dniach mial jeszcze lepsze. Podobnie i GSS-Prison ma obecnie ok 500 miejsca i też miało ciut lepsze
4. Po czwarte Junkyard mial 250 komentarzy po 72h i sprzedaż 19k (czyli wysoki wskaźnik komentarz/kopia)
5. Po piąte miejsce PS na GTS rośnie. Godzinę temu było 95 obecnie 76 (sam sie zdziwiłem) a przed PS jest 20 gier w promocji. Wczoraj były podobne rajdy w górę na GTS , wiec to nie jest tak, że gra tylko spada w przepaść i nic się tam nie dzieje.
6. Po szóste peaki (nie jestem ich fanem, ale coś mówią) też są lepsze niż innych gier, które mialy gorsze premiery od spodziewanych
7. Po siódme - mimo dodatkowych wydatków promocyjnych, PS ma w dalszym ciagu prawie o połowę mniejsze koszty u Succubusa. Jakkolwiek Succubus na początku sprzedawał się lepiej (co mnie zdziwiło), to jednak gdyby PS ustablizował sporzdaż na poziomie 300-500 miejsca GTS , jak obecnie Succubus (a jak pokazują peaki, to jest możliwe, ty bardziej, że temat jest całkiem fajny) to na dłuższę metę, przy niższych kosztach lepiej na tym wyjdzie.. Takie miejsce tok 500-750 sprzedwanych kopii. Dziennie
8. Po ośme - gorszą sprzedaż i wielkie ryzyko kupowania powyżej 30zł mozna było przewidzieć. Opisywałem to grubo przed premierą, wraz z argumentami, czyli IMO nużącym gameplayem, brakiem osobowości więźniów, którzy zachowywali sie jak roboty, irytujacymi rzeczami - jak "uciekający" wiezień , którego nie mozna przeszukać, tak jakby ciezko było w grze zrobić dla wieźnia polecenie `stop`. Gdyby ktoś bardziej popracował nad fabułą, zrobił tym wieźniom historię i osobowość, poprawił irytujące detale, jak ten z przeszukaniem, być może nakreśliłby jakiś wiekszy cel gry i zarabiania kasy, to ze sporym prawdopodobieństwem sprzedaż byłaby zdecydowanie lepsza.