Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  17,13 zł , zmiana od tamtej pory: -1,81%

Dlaczego PKP CARGO tra i udziały w rynku

Zgłoś do moderatora
W tamtym i tym roku próbowałem. Wam, to powiedzieć, ale Wy fachowcy od kolei i PKP CARGO wiecie LEPIEJ.
Tutaj, jeden z komentarzy pod artykułem o złomowaniu loków :

"Zosia Kryś bo cargo jeździ nimi LUZEM. Potworna bolączka cargo. Ktoś powie luzem mało pali. Ale licznik kilometrów do napraw leci, naprawy kosztują a czas też jest cenny u pracowników obsługujących takiego luzaka i czas w którym lokomotywa nie zarabi. Oni w 12h zmiany przejeżdżają 70-170 kilometrów i wracają luzem. I tak z jednego zarabiającego składu na odcinku 150 nawet kilometrów np. lokomotywa pokonuje 600km!!!!. Najpierw go prowadzi, potem wraca luzem alby obsada sobie poszła i gdy ten skład wraca znowu przyszła pojechała luzem te 150km i wróciła z pustym też nie zarabiającym składem. Prywaciarze w 12h jadą 200-350km i nie wracają luzem. Oni jadą z składem w jedną stronę trasę, obsada na nocleg i po 12h po rozładunku formują i wracają i mogą ładować się na drugi kurs. W cargo nie dość że to wszystko trwa więcej niż 1 kurs jedna noc a jeden rozładunek jeden dzień to jeszcze jest główna bolączka nr.2. Jazda maszynista+pomocnik i do tego 3 osoba jest ustawiacz/rewident. W prywaciarzach jest sam maszynista, ewentualnie gdy trzeba to rewident. W życiu pomocnik maszynisty. I taka niegospodarność to jest dały ich problem. No i bolączka 3 to trasowanie na około, pociągi nadklądają na porządku dziennym 80km co najmniej, w standardzie nikogo nie dziwiącym jest do 150km nadkładania trasy. Ale osiągi maksymalnego wydłużenia trasy bez powodu to dużo więcej niż 150km. I oni jadą na około i podmieniają co te właśnie 70-170km. I każdemu maszyniście płacą za 12h, to samo pomocnikowi. To trwa, kosztuje i się nie opłaca."

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
PKPCARGO -1,81% 16,82 2025-10-03 17:04:17
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.