Przypomnę  wypowiedż  sekretarza  partii Zhang Tao, "firma będzie korzystać z własnej dźwigni finansowej, za 30 milionów dolarów  zdobędzie  ponad 800 milionów dolarów, które będą wykorzystane na działalność leasingową samolotów .Zeby było 30 mln dolarów  Avia która ma 51% udział musiała dać połowę czyli 15 mln  USD   Resztę do 800  mlnUSD kasy zdobędą   Chińczycy  .  I tak  zostało przeksięgowane że jest wzrost kapitałow  własnych  a wykazana  strata .Czy  warto  tyle zainwestować. Odpowiadam warto    bo 11 Airbusów A320 powinno kosztować 1, 1 mld USD a 5 Airbusów A321 575 mln USD co daje łączną cenę zakupu 1,675 mld .https://de.statista.com/statistik/daten/studie/197089/umfrage/preise-der-airbus-flugzeuge-nach-modell/
A  cena  którą płaci Aviaam leasing Chiny wynosi 801 mln Usd 
 Wynika z tego że spółce udało się zakupić po najniższej możliwej cenie . Ciekawe co będzie  jak  przeksięgują wartośc  tych samolotów   do   ceny rynkowej  https://www.aircraft24.pl/jet/airbus/a320--xm707.htm?qsclicked=Airbus%20A320  Wartość nowych samolotów   na wolnym rynku  jest  która jest zbliżona  do cen katalogowych a  zaksięgowane  za połowę tej wartości     i wyjdzie   różnica w wycenie  in  plus   800  mln USD  2017  koniec roku   a c/z  spadnie do   1/ 0,10 wszyscy powiedzą nie ma zysku to zabieg księgowy , Tak samo jest teraz nie ma straty  tylko zysk a strata  to  tylko zabieg księgowy ..Pozdrawiam myślących    .