Przypomnę wypowiedż sekretarza partii Zhang Tao, "firma będzie korzystać z własnej dźwigni finansowej, za 30 milionów dolarów zdobędzie ponad 800 milionów dolarów, które będą wykorzystane na działalność leasingową samolotów .Zeby było 30 mln dolarów Avia która ma 51% udział musiała dać połowę czyli 15 mln USD Resztę do 800 mlnUSD kasy zdobędą Chińczycy . I tak zostało przeksięgowane że jest wzrost kapitałow własnych a wykazana strata .Czy warto tyle zainwestować. Odpowiadam warto bo 11 Airbusów A320 powinno kosztować 1, 1 mld USD a 5 Airbusów A321 575 mln USD co daje łączną cenę zakupu 1,675 mld .https://de.statista.com/statistik/daten/studie/197089/umfrage/preise-der-airbus-flugzeuge-nach-modell/
A cena którą płaci Aviaam leasing Chiny wynosi 801 mln Usd
Wynika z tego że spółce udało się zakupić po najniższej możliwej cenie . Ciekawe co będzie jak przeksięgują wartośc tych samolotów do ceny rynkowej https://www.aircraft24.pl/jet/airbus/a320--xm707.htm?qsclicked=Airbus%20A320 Wartość nowych samolotów na wolnym rynku jest która jest zbliżona do cen katalogowych a zaksięgowane za połowę tej wartości i wyjdzie różnica w wycenie in plus 800 mln USD 2017 koniec roku a c/z spadnie do 1/ 0,10 wszyscy powiedzą nie ma zysku to zabieg księgowy , Tak samo jest teraz nie ma straty tylko zysk a strata to tylko zabieg księgowy ..Pozdrawiam myślących .