Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  25,40 zł , zmiana od tamtej pory: -1,77%

Digital Foundry

Zgłoś do moderatora
Alex z Digital Foundry godzinę temu wrzucił film, w którym dobitnie przedstawił "ekspertyzę" studia Bloober. Typ z YouTube ma większą wiedzę na temat działania gier i silnika UE niż całe studio razem wzięte i ten Alex nie jest tu jakimś wyjątkiem, bo jego wiedza wcale nie jest tajemna. Kolejna gra na Unreal Engine, kolejne partactwo. Jedyna możliwość "normalnego" zagrania w tę grę, to tylko na PC i to z wieloma modyfikacjami gry, bardzo szybkim procesorem i w miarę szybką kartą (karta nie jest akurat tak ważna w tym przypadku) i to w frmetime 33ms, czyli w 30 klatkach na sekundę, bo to w połączeniu z modyfikacjami, jedyny sposób by klatkarz i animacje były płynne, o ile można mówić o płynności przy 30FPS. Mimo że jeszcze nie grałem, to wiedziałem o stutterach z benchmarków. Ale ten film pokazuje o wiele większą skalę niekompetencji deweloperów, której chyba nikt wcześniej nie pokazał, a przynajmniej nikt nie zebrał wszystkiego w jednym miejscu. Dodatkowo Alex pominął temat ekstremalnego ghostingu, krótko wspominając tylko o liściach. Czy deweloperzy z Bloober są na tyle niespostrzegawczy, że nie zauważyli tych rażących problemów, czy po prostu je zignorowali? Fizyka niektórych elementów takich jak firanki i flagi działa w 30FPS/Hz, bez moda na odblokowanie klatkarzu w cutscenach działają one w 30FPS i to z zepsutym frame pacingiem (zamiast równych przerw 33ms co klatkę, czasem jest to 16ms, a czasem 50ms), mimo moda na odblokowanie FPS w cutscenach, animacje pozostają w 30FPS/Hz jak wyżej wspomniana fizyka. Bez specjalnego parametru startowego, który wymusza grę w 30FPS, animacje są zepsute ze względu na swoje zacinanie się. Nawet denoiser i świecące włosy musieli naprawić gracze. Fani w kilka dni byli w stanie naprawić to, czego Bloober nie był w stanie naprawić podczas produkcji. No chyba że byli w stanie, tylko po prostu to olali. Niestety pomimo tych wszystkich poprawek gra pozostaje zepsuta, bo nie da się obronić gry w 30FPS na topowym sprzęcie i niepłynnych 30FPS na tym nieco słabszym. Oczywiście jeśli ktoś lubi stuttery i zmienne tempo animacji to można grać i bez modyfikacji, zresztą w sumie wiele ludzi takich problemów nawet nie widzi, tak jakby ich zmysły i tak już doświadczały stutterów, więc te w grze nic dla nich nie zmieniają. Bloober pozostaje niekompetentny i dla mnie jako inwestora i gracza jest to przykre rozczarowanie. Pozostaje mieć nadzieję, że wszystko naprawią...

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
BLOOBER -3,29% 24,95 2025-09-22 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.