Wojciech Pazdur, Wczoraj 16:39@wszyscyPremiera Early Access Chernobylite 2 za nami. Wiemy, ile wysiłku każdy z Was w to włożył, i chcemy Wam za to ogromnie podziękować. Niestety, nie wszystko poszło po naszej myśli – sprzedaż gry jest poniżej prognoz i oczekiwań. Żeby projekt miał szansę przetrwać, musieliśmy podjąć trudne kroki: zmniejszamy docelowy rozmiar gry i rozstajemy się z częścią zespołu. To jedna z najtrudniejszych decyzji, przed jaką stanęliśmy w ostatnich latach, i zarazem jedyna, która daje grze przyszłość. W dniu dzisiejszym wręczyliśmy wypowiedzenia 15 osobom. Każdy, kogo to dotyczy, został już poinformowany indywidualnie i z każdym omówiliśmy warunki rozwiązania umowy. Chciałbym to wyraźnie podkreślić - nie jest to kwestia Waszych umiejętności ani wkładu w projekt. W tej sytuacji nie było dobrych rozwiązań, a podjęte decyzje to jedyny sposób na zabezpieczenie przyszłej premiery pełnej wersji gry.Jeśli możemy pomóc w poszukiwaniu nowej pracy – referencjami, poleceniami czy wsparciem w innej formie – dajcie nam znać - ja, Denis, Artur i Toby dalej zarządzamy zespołem oraz projektem i jesteśmy do Waszej dyspozycji.Dla tych, którzy zostają – robimy wszystko, żeby gra mogła dalej się rozwijać. Pracujemy nad zmniejszeniem scope'u, ale także nad stabilniejszą przyszłością. Wiemy, że taka zmiana budzi niepokój, dlatego chcemy otwarcie rozmawiać o tym, co dalej.Spotykamy się w biurze w piątek, 21.03.2025, o 14:00 na Project Progress. Omówimy sytuację, zmiany w projekcie i kolejne kroki.