Ci marni copywriterzy, co ponawiają ten wątek są śmieszni. Przeczytajcie raporty chociaż z EA. Firma skupia się teraz głównie nad poprawkami, nie w grafice a w mechanice. Tutaj już tak duża ilość developerów nie jest tak potrzebna. Oczywiście można współczuć pracownikom, i ja szczerze współczuję, ale wszyscy widzieli launch w EA i tutaj nie ma zaskoczeń. Start był poniżej oczekiwań i dokładnie to można tutaj przeczytać. Scope dodatków ogłoszony na kick starterze był ogromny, aż tyle nie uzbierano, automatycznie wszystko się spina, pewnych rzeczy nie będzie, brak dodatkowych lokacji, a firma musi się skupić na uwagach graczy i wydać grę bez błędów i zoptymalizowaną bo bez tego nie ma żadnych szans na sukces. Mniejsze koszty, to niestety dla pracowników, bardzo dobra wiadomość dla akcjonariuszy. Przynajmniej w okresie krótkoterminowym. I tak, mogę potwierdzić że AI przejmuje coraz więcej zadań od developerów, skracając czas procesu wytwarzenia.