Witam normalnych Akcjonariuszy,
1. Ostatnie Espi jest tak ważne, że trzeba postradać rozum, aby tego nie pojąć. Polecam odwiedzić zarówno stronę słowackiego partnera, jak i polskiej spółki, w której partner słowacki ma spore udziały, co odzwierciedla struktura zarządu. Na stronie Paterka w uchwałach na WZ jest już coś w sprawie potencjalnego udziału CPR, ale do końca nie wiemy czy tylko będzie to CPR. Ta transakcja wpisuje się w strategię CPR jeśli chodzi o obszar kolei i dobrze wróży.
2. Swego czasu jak ktoś pamięta zabawy na OTL Logistics było bardzo podobnie, jak kurs chodził wokół 4-5 zł. Gdzie jest dzisiaj po kilku latach niech każdy sprawdzi !! 1000 % bez kręcenia kółek, jak ktoś potrafił być cierpliwy !!
3. Transakcje w końcówce były czysto manipulacyjne. Moje biuro prawne wszystko nadzoruje i w swoim czasie odpowiednie osoby dostaną "zaproszenia" tam gdzie trzeba. Młyny sprawiedliwości mielą powoli, ale skutecznie. Wtedy głupkowate teksty i ludzie je piszący na forum też znikną. Casus Pontona niech będzie przestrogą.
4. Gdyby to była ustawka funduszy, byłoby to dziwne, bo sankcje ogromne i gra naprawdę nie warta świeczki, aby biały kołnierzyk stracił licencję, fundusz renomę, a przy okazji przez kolejne kilka lat patrzeć na słońce w kratki ??
Pozdrawiam tych, którzy czytają raporty ze zrozumieniem i przypominam, że zysk spółki za ostatni, jakże trudny kwartał wyniósł blisko 6 mln netto !!!!! co przy jego powtarzalności da roczny zysk na poziomie około 25 mln w stosunku do obecnej 105 milionowej kapitalizacji.