link "Reklamodawcy będą mieli dostęp do informacji pochodzących z 30 krajów na świecie, w tym 50 mln anonimowych profili polskich internautów korzystających ze smartfonów i tabletów. Pierwszym nabywcą mobilnych danych będzie Adform, jedna z największych na świecie firm pośredniczących w sprzedaży reklam w Internecie.(...) Patrząc na dynamikę rozwoju reklamy mobilnej widać jak duży potencjał mają dane mobilne. Już teraz w Adform połowa realizowanych kampanii emitowana jest na urządzeniach mobilnych"
"Cloud Technologies jest jedną z nielicznych firm na świecie dostarczających mobilne dane typu 3rd party. Pomimo, że zapotrzebowanie na nie jest bardzo duże, to na świecie istnieje zaledwie garstka firm mogących pochwalić się ich sprzedażą. Oferowane przez Cloud Technologies cyfrowe informacje pochodzą z aplikacji instalowanych na smartfonach i tabletach."
"Dane mobilne OnAudience.com, platformy opracowanej przez Cloud Technologies, pochodzą z 30 rynków świata, największe z nich to Włochy oraz Turcja, gdzie spółka posiada ponad 100 mln anonimowych profili mobilnych internautów."