Notowania spółki zyskiwały podczas pierwszej sesji nowego tygodnia nieco ponad 3% jednak bez udziału większych obrotów. Tego dnia spółka opublikowała raport z wynikami sprzedażowymi za sierpień. W tym miesiącu firma odnotowała około 15,2 mln zł przychodów na terenie kraju, co oznacza wzrost rok do roku o 4%. Ponadto w kanale internetowym przychody wyniosły 1,8 mln zł. Zarząd wyraził zadowolenie z wyników, szczególnie że mocno udało się poprawić marże. Spadek w sprzedaży internetowej miał wynikać z czynników sezonowych. Pozytywnie wyglądają także wyniki od początku roku. Przychody sięgają już niemal 100 mln zł, co jest wynikiem o 5% lepszym niż przed rokiem. Sprzedaż w internecie rośnie od stycznia o 14%. Niestety, wykres wygląda słabo. Pewną szanse można upatrywać w tym, że zazwyczaj po podobnie dużej przecenie, następowało znaczące i trwałe odbicie.
link