W 2022 roku, spółka zanotowała niewielki wzrost przychodów ze sprzedaży, w rozliczeniu rdr. Zauważalnie spadł przychód ze sprzedaży piwa, który po części został skompensowany przez wyższy przychód ze sprzedaży opakowań. Niestety w rozliczeniu ogólnym rentowność zmniejszyła się o 18% w porównaniu z rokiem poprzednim, na co główny wpływ miał gwałtowny skok cen energii na rynkach. Rosnące koszty produkcji wymusiły podwyżkę cen produktu o 23% rdr (przy średniej stopie inflacji 17,5%), co w oczywisty sposób zaskutkowało zmniejszeniem wolumenu sprzedaży, również o 23%. W rezultacie spółka zakończyła kolejny rok na stracie.
Sentyment na rynku ogólnym, na który wpływ mają rosnące koszty podstawowe, odbija się również na niszowym rynku piwa kraftowego. Do pozytywnych sygnałów zalicza się fakt, że oprócz własnej oferty produktu, spółka nawiązała współpracę handlową z innymi podmiotami w zakresie dystrybucji napojów. Realizuje również projekty piwa pod marką własną dla firm z różnych branż.
Dobrym sygnałem są również wszczęte inwestycje modernizacyjne, podjęte w celu orgraniczenia kosztów oraz zwiększenia wydajności produkcji. Przy spadających cenach energii (gazu ziemnego i LPG), z założenia, powinno to poprawić rentowność sprzedaży, obniżkę cen produktu oraz wzrost wolumenu sprzedaży.
W celu pokrycia części strat z lat poprzednich oraz pozyskania środków na restrukturyzację i dalsze inwestycje, spółka rozważa sprzedaż nieruchomości, na której znajduje się browar w Czarnkowie. Wg Zarządu, nie ma możliwości kontynuowania produkcji piwa w tej lokacji (produkcja została wstrzymana w 2020 roku), a stan nieruchomości jest obecnie jednym ze źródeł kosztów. Plan spółki zakłada sprzedaż nieruchomości do końca I kw. 2023.
Na koniec roku 2022, zatrudnienie w spółce wynosiło 34 etaty, w porównaniu z 41 etatami w roku wcześniejszym.
Przy obecnej wartości kapitału własnego, średnia wycena akcji to 0,1371.