Ani strona link ani też link nie jest responsywna - nie dostosowuje się wielkością to ekranu = nie skaluje się. Jest to jednoznaczne z niespełnianiem wymogów Google z 21 kwietnia 2015 o mobilności / reponsywności stron www. Kogo oni chcą znaleźć - jakiego klienta ?! O czym tu mowa w ogóle !?!?!?
Ani jedna, ani druga firma nie jest w XXI wieku tylko dalej w XXstym !!! Będą płacić krocie prowizji jakimś przygłupom rozdającym ulotki i biegającym za staruchami zamiast zadbać o ofertę i świadomych klientów używających internetu !!!
Żenujący poziom marketingu i wiedzy sprzedażowej - szczególnie w branży gdzie ponad 60% klientów szuka ofert w internecie a ogólna liczba wejść na stronę jest w ponad 40% z urządzeń mobilnych ...
Tutaj Panowie i Panie nie chodzi o przychody ale o scalenie(1:100), podbicie(z 1 do 2pln), wywalenie akcji i jazdę z 2 pln na 5-10 groszy... Zarząd przemyślał ruch i musi nową emisję wypchnąć a potem skupić na groszach z kasy którą pozyska przy podbiciu poscaleniowym....OT I CAŁA STRATEGIA NA NAJBLIŻSZY KWARTAŁ !