Stoję dziś w Dino soki exc są i nawet lepiej wyeksponowane niż np. Herbapolu. No i podchodzi człowiek w sektor soków i sięga najdalej zaszytą malinę Herbapolu za prawie 7 PLN zamiast wziąć wcześniej za 50.70 2 razy taki duży i budzący zaufanie sok z Exc. Można by rzec " Januszem biznesu" z tych naszych włodarzy w spółce. Spółka niestety nierozpoznawalna i nie znam na rynku. Coś Pany robicie nie tak, reklama dźwignią handlu. Siedzą teraz ludziska przed tv bo weekend, pogoda nie sprzyja sprzedaży soków u syropów tak więc co 5 bloczek reklam powinni przedstawić prozdrowotny asortyment ja&soda. Zrobi się ciepło i niejeden obywatel zatrybi przekaż. No ale jest jak jest. Wstyd zarząd. Pracujecie w takim tempie w marketing, że rynek jest zawsze przed Wami. Wstyd.
Pozdrawiam. Jakieś plany macie. Gotujecie w tych kotłach i gotujecie a soku z "gumijagód" jak nie ma tak nie ma. Wstyd.
Pozdrawiam i życzę sukcesów oraz przemyśleń bo nieporadność w kluczowych kwestiach nie wróży najlepiej.