Kierul przypomniał, że masowa komercjalizacja flagowego urządzenia TutorDerm nastąpi pod koniec I kw. 2020 r., a uzyskanie progu rentowności projektu planowane jest najpóźniej w 2021 roku.
"Wyróżniliśmy cele strategiczne - pierwszy to doskonalenie naszego urządzenia, drugi to uzyskanie przychodów w 2019 roku, trzeci to osiągnięcie progu rentowności najpóźniej w 2021 roku. W 2019 roku chcemy uzyskać przychody dzięki współpracy z ośrodkami medycznymi, W I kw. 2020 r. chcielibyśmy zająć się masową sprzedażą urządzenia w Polsce, a pod koniec 2022 roku chcemy wyjść na rynki zagraniczne" - powiedział prezes.
Spółka planuje osiągnięcie poziomu 30% udziału przychodów ze sprzedaży zagranicznej swojego flagowego urządzenia TutorDerm na koniec 2020 r. na takich rynkach, jak Europa Zachodnia, USA oraz rynki azjatyckie.