Działania podjęte w 2015 będą widoczne od drugiego kwartału 2016. Spółka jest przygotowana do poprawy wyników finansowych, zwiększenia sprzedaży poprzez wzbogacenie oferty produktowej o nowy asortyment wysokomarżowy.
Prima Moda rozszerza kanały dystrybucji o wieloplatformowe e-commerce w oparciu o omnichannel. Nowe technologie pozwalają udoskonalić identyfikację potrzeb klientów co przełoży się na wzrost sprzedaży w 2016.
Planowane jest rozszerzenie portfela kontrahentów o istotne podmioty z branży mogące wzbogacić znacząco wartościowy wkład produktowy. Zarząd rozważa dokapitalizowanie spółki w celu zwiększenia jej kapitału obrotowego. Znaczący akcjonariusze rozważają dofinansowanie spółki. Spółka wykazuje najniższe od lat zadłużenie względem banków. Rozważane jest ewentualne zwiększenie ekspozycji na rynku kapitałowym.
Na dzień dzisiejszy freefloat 1,25 mln zł.
Jak zrobią emisję akcji bez prawa poboru free float się raczej nie zwiększy
Po dokapitalizowaniu i powrocie spółki do rentowności popyt się pojawi na pewno
tylko skąd kupić?
Jedna z ostatnich szans na zapakowanie się do pociągu. Jak wystrzeli ciężko będzie wejść na kilkudziesięcioprocentowych wzrostach.
2016 - oststania szansa na zbudowanie/powiększenie pozycji
2017-2018 - pierwsze żniwa!!!!