https://strefainwestorow.pl/artykuly/spolki/20180508/prochnik-bankructwo
„Rok 2016 okazał się przełomowy w historii spółki Próchnik. Zmiana dostawców, która umożliwiła zasadniczą przebudowę oferty produktowej pozwoliła na skokową zmianę wielkości realizowanych przychodów. Wszystkie oferowane kategorie, w tym najważniejsza, jaką są garnitury, odnotowały zdecydowane wzrosty [...]. Co ważne, głównym motorem rosnących przychodów była marka Adam Feliks Próchnik, której odzież trafiła do znacznie szerszego kręgu odbiorców. Nie mniej istotny dla przyszłości spółki był wzrost przychodów realizowanych w Internecie, gdzie udało się niemal potroić rezultaty osiągnięte w 2015 roku. Udział rynku e-commerce w przychodach ogółem za rok 2016 przekroczył 10% i z dużym prawdopodobieństwem w 2017 roku będzie jeszcze wyższy, co potwierdza obecną strategię spółki polegającą na konsekwentnym rozbudowaniu oferty w tym segmencie rynku. Rok 2016 pozwolił położyć ostateczny fundament pod przyszły rozwój spółki, choć wymaga ona jeszcze optymalizacji w dziedzinie kosztów. Te dokonają się w roku 2017, zamykając ostatecznie proces rewitalizacji marki Próchnik” – pisał Bauer.