Artykuł - Fakt za Rzeczpospolitą: "InPost traci klientów. Początek końca?"
"Dostał szansę, ale jej nie wykorzystał. InPost nie był w stanie sprostać przejętej od Poczty Polskiej obsłudze sądów i prokuratur oraz samorządowym zleceniom. Mnożyły się doniesienia o nieterminowości, niezgodnościach z warunkami przetargów czy braku odpowiedzi na reklamacje. Firma traci kolejne kontrakty.
Jak podaje Rzeczpospolita, w ciągu kilku ostatnich miesięcy InPost stracił cennych klientów. I to jeszcze w trakcie obowiązywania kontraktów. Umowy zerwały m.in. Urząd Dozoru Technicznego, urzędy kilku gmin i warszawskie Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek. Powodem miała być niewłaściwa realizacja zleceń, niezgodności z warunkami przetargów, opóźnienia i brak reakcji na reklamacje. Kontrakty zostały przekazane Poczcie Polskiej." Więcej:
link