Panowie, skończcie wreszcie dziadować na porządny marketing! Nie chodzi mi, żeby od razu zacząć wydawać krocie na reklamy w TV czy sponsorować drużynę z ekstraklasy, ale zatrudnić ludzi, którzy znają się na nowoczesnym marketingu. Bo póki co straszna bieda (profil na FB, który śledzi 90 osób,czy konkurs rodem z lat 90-ych w którym do wygrania jest samochód!?). Strona Sorelli od 2021 roku jest niezmieniana, o co chodzi!? Umowa z Olą Nguyen sprowadziła się chyba tylko do wykorzystania jej wizerunku na opakowaniu zupek chińskich, to ma być marketing!!??
Jesteście mistrzami od wprowadzania i ubijania nowych marek. Pamiętam Healthy Mind, teraz Sorella, która kończy swój żywot, jest jeszcze Goong, który jak widzę jest w trakcie reanimacji...
Sorella naprawdę liczyłem, że chwyci, bo produkty były świetne (np. Chili sin carne, którego już nie ma w ofercie), ale jak chciałem je kupić, to w hipermarkecie zawsze były na wysokości moich butów... Poza tym jak wprowadzacie do oferty klopsiki szwedzkie i piszecie na słoiku, że jest 10 szt, to musi być 10, a nie 7!! Nie rozumiem jak można popełniać tak kretyńskie błędy.