Sukces
≥30 000 graczy peak
Oznaczałoby to znacznie lepszy wynik niż The Medium.
Sygnał, że Cronos jest zauważalny globalnie na PC, a hype przełożył się na faktyczne granie.
Taki wynik rynek odebrałby bardzo pozytywnie (potencjał podbicia kursu do 30-33zl)
Wynik średni (neutralny)
20 000 – 30 000 graczy peak
To wciąż kilkukrotnie lepiej niż The Medium, ale poniżej oczekiwań, biorąc pod uwagę marketing i pozycjonowanie Cronosa jako „największego projektu Bloobera”.
Giełda mogłaby odebrać to mieszanie: nie katastrofa, ale też nie potwierdzenie hitu (kurs 26-29)
Słabo / rozczarowanie
<20 000 graczy peak
Bardzo nisko jak na hype, budżet i oczekiwania.
Taki wynik sugerowałby, że Cronos nie „przebił się” na PC, a sukces zależy wyłącznie od konsol.
Prawdopodobna negatywna reakcja rynku na akcjach Bloobera (kurs 22-25)