Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  1,13 zł , zmiana od tamtej pory: -84,96%

Aleja i negatywne opinie

Zgłoś do moderatora
Taki mini artykuł dla wciąż powracającego tematu negatywnych opinii.

Znacie taki sklep jak www.iparts.pl ? Sklep z częściami, powstał w 2008 roku. Wydaje mi się- oczywiście nie zagłębiałem się w szczegóły, że jest to raczej potężna firma.
link
Opinie o sklepie same 10/10. Nagrody opineo, „Sklep z częściami nr 1” wiele tego.
link
Z takich ciekawych rzeczy:
-Sklep współpracuje z warsztatami samochodowymi. Coś podobnego ma w planach wdrożyć Aleja. Z tymże prawdopodobnie będzie posiadała własne zaplecze serwisowe
link
-Sklep sprzedaje też na rynki zagraniczne. I ponownie, tak jak i Aleja zamierza wprowadzić… ale znowu lepiej. Strony Alei będą w całości przetłumaczone. W przypadku iparts.pl nie znalazłem nic poza adnotacją do kontaktu, uważam że to mało skuteczne, jednak nie mi o tym decydować.
link
…………………….i to by było na tyle laurki. Jak się przyjrzymy ostatnie nagrody są z roku 2015.
Ponadto sklep jak widać mocno inwestuje w PR czy marketing różnymi akcjami z kuponami rabatowymi czy zabiegiem „Opiniujesz? Zyskujesz!”
link
Oczywiste jest, że nikt nie doda negatywnej opinii jak nie będzie chciał wygrać. Sensowne prawda?

Wszystko byłoby nawet ok, gdyby nie jeden fakt. Czemu ten sklep podszywa się pod tak paskudną firmę www.alejasamochodowa.pl?
link
Ktoś to wytłumaczy czemu taki „potentat” chce być łączona z tfu Aleją Samochodową ? A może po prostu wbrew obiegowej opinii Aleja w związku z tymi (ironia) setkami negatywnych komentarzy ma się dobrze? Skoro konkurencja posuwa się do tego kroku? Bądź co bądź to agresywny marketing nastawiony na oszustwo klienta. A to jedne z ostatnich opinii na google:
„Nie polecam. kupiłem klocki hamulcowe. Klocki stukały podczas hamowania. Kupiłem inny komplet i hamulce działają prawidłowo. Iparts podobno wysyłał do reklamacji. Towar wrócił z opinią typu " Wal się "ZAPŁATY Z GÓRY PONIEWAŻ FIRMA TAKIEGO KLIENTA ODSTAWIA NA KONIEC KOLEJKI !!!”
„Zbywają klienta. Po zapytaniu telefonicznym o dostępność części odpowiadają „nie”. Nie chce im się nawet w katalogu.”

Oczywiście są też i pozytywne, pytanie czy nie zostały opłacone z góry skoro spółka tak inwestuje w PR? :)

Podsumowując. Jak widać każdy sklep ma wpadki, a branża motoryzacyjna jest pod tym względem szczególna. Skoro konkurencja podszywa się pod Aleje to chyba tak źle z nią nie jest.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
ALEJA 0,00% 0,00 1970-01-01 01:00:00