Z radością ogłaszamy aktualizację wersji demo The Inquisitor, udostępnionego z okazji Steam Next Fest! Poniżej znajdziecie szczegółowe notatki dotyczące wprowadzonych zmian i poprawek.
Zmiany w Designie i Aktualizacje:
Zmieniona konfiguracja sterowania na klawiaturze - od teraz, powolne chodzenie jest przełączane klawiszem ALT.
Dodano przypomnienie o roli kaplic, gdy gracz jest w ich pobliżu.
Dodano przypomnienie o roli modlitwy w przypadku długotrwałej nieaktywności gracza.
Włączono system zapisu.
Poprawiona widoczność słupów światła w trybie modlitwy.
Naprawione błędy:
Naprawiona niezgodność celów na targu (różne cele w dzienniku i na ekranie).
Poprawiono model sprzedawcy masek - jego twarz wyglądała zbyt młodo w porównaniu do jego syna.
Tawerna - naprawiono efekt okluzji w pobliżu wyjścia z szybkiej podróży.
Burmistrz - naprawiono większość przypadków, gdy jego ręce przenikały przez kołnierz jego marynarki.
Poprawione oczy strażnika, które wystawały przez policzki
Poprawione leniwe oko Mordimera podczas jeden ze scen.
Naprawiona animacja rąk Liliany podczas eskorty.
Naprawiono początek sceny ucieczki Amelii na straganie na targu.
Od tej pory postaci mrugają oczami.
Naprawione znikanie pierwszych liter w dialogach.
Naprawiona kolizja z ziemią w porcie - gracze nie będą się zacinali przy jednej z bram w Porcie.
Poprawiona wizualizacja płomienia świec.
Poprawiona wydajność:
Efekty wizualne - poprawiony culling, instancing, itp.
Naprawione dostosowania odległości renderowania postaci.
Wprowadzono FSR2.
Poprawiona wydajność cieni.
Dziękujemy za wsparcie i cały dostarczony feedback! Pamiętajcie, że demo dostępne jest do końca Steam Next Fest, czyli do 16 października. Dajcie znać, jak wprowadzone zmiany wpłynęły na Wasze wrażenia z gry.