PB:Jakie perspektywy ma przed sobą chmura obliczeniowa, czyli ta najbardziej innowacyjna część biznesu? Czy to jest to, na co warto stawiać?
TT: To jest na pewno najbardziej dynamicznie rosnący segment naszego biznesu, również dlatego, że działa na rynku, który rośnie zdecydowanie najszybciej. Różne badania wykazują, że rynek reklamowy w Polsce rośnie średnio powiedzmy w okolicach 10%, gdzie Internet rośnie najszybciej w stosunku do pozostałych kanałów. Rynek usług chmurowych rośnie przynajmniej na poziomie około 30% rocznie, a my zamierzamy rosnąć jeszcze szybciej niż rynek. Głównie dlatego, że na polskim rynku jesteśmy dzisiaj zapewne najbardziej rozpoznawalną marką, a popyt dynamicznie rośnie. Pod względem technologicznym nie ustępujemy, a czasami nawet oferujemy usługi bardziej zaawansowane niż najwięksi konkurenci światowi. Stawiamy na stały rozwój naszych produktów. Nad ich rozwojem pracuje na stałe zespół kilkunastu programistów. Nieustannie inwestujemy też w sprzęt i infrastrukturę. Coraz więksi Klienci zaczynają korzystać z naszych usług. Powierzają nam swoje kluczowe systemy odpowiedzialne za sprzedaż czy obsługę Klienta. To znak, że przed nami bardzo interesujący okres.
link