= ok.50k sprzedanych sztuk x średnio 70 zł z kopii = ok.60% zwrotu dla 11bit . Do końca roku udzial bitów się powinien spokojnie zwrócić tzn.że od 2024 Starward będzie miał 60% z przychodów.  Zakladam w 2024 sprzedaz 200k (1/3 wishlisty).po średnio 50 zł z kopii (obnizki 20-30%) i 6mln dla Starwarda . W 2025 będzie to juz "tylko " 300k po 35zl z kopii (obnizki 40-60%) co da kolejne 6mln Starwardowi. Mają zatem spokojny budzet na kolejne gry i utrzymanie zespołu przez kolejne 2 lata. To powinno zaowocować zaawansowana produkcją 2 gier , miejmy nadzieję z lepsza warstwą gameplayową i potencjał na zarobki ponad 15mln rocznie od 2026. Przypomnę , że dla TI stworzyli masę assetów , które należy wykorzystać przy kolejnych grach. Survival coop w kosmosie bylby idealny, wtedy wycena może pójść na 300-400mln. ..ale to melodia dalekiej przyszłości. Zobaczymy co powiedzą w środę na czacie. O jakość jestem spokojny. Warto jednak skusić się o więcej gry w grze.  Wiele elementów survivalu wyrzuconych z gry przez bitów są już gotowe , trzeba je wykorzystać. Zapraszam do dyskusji, bo mamy jakosciowa ekipę, ktora zbłądziła przy wyborze gatunku i być może wydawcy...