To nie znaczy że 333 pociągi wozi towar .
Strona 35 z Raportu .Czytać raporty tam są te dane
IQ 25 Średni tonaż pociągu brutto na lokomotywę pracującą (w tonach)6 = 1 431,0
6. Obliczony jako iloraz bruttotonokilometrów oraz pociągokilometrów w pracy pociągowej odniesionej do lokomotyw prowadzących pociąg (w podwójnej trakcji lub pracujących na popychu w danym okresie)
W IQ 2025 przewieziono 16 mln ton towarów w 89 dni = 178 775 ton dziennie
16 000 000 /1 431 ton /89 dni = 126 lokomotyw pracujących średnio dziennie odniesionej do lokomotyw prowadzących pociąg w podwójnej trakcji lub pracujących na popychu . Bo pociągi na duże odległości jadą z podwójna trakcji czyli dwie lokomotywy .
Czyli średnio dziennie 126 pociągów wozi towary a reszt to co podają na stronie to pociągi które stoją na bocznicach ,na placach manewrowych w portach do załadunku i wyładunku nawet wagony rezerwowe a jest ich 5 tyś na torach ( to jest w przeliczeniu 120 pociągów dziennie ) i taka była odpowiedz na moje pytanie do Relacji Inwestorskich jak liczą te pociągi a na forum jest odpowiedz którą zapodałem poszukajcie sobie ( Czarna na pewno znajdzie) .Gdyby ta ilość pociągów które podają dziennie na stronie przewoziła towary to dziennie przewozili by średnio 1Q 220 pociągów x 1431 ton ( Średni tonaż pociągu brutto na lokomotywę pracującą (w tonach)6 = 429 300 ton dziennie x jeden Q 90 dni = 28 333 800 ton w IQ .A jak podają w raporcie w IQ 2025 Grupa PKPC przewiozła 16 mln ton ..
Ta informacja na stronie mówi nam tylko że coś pozytywnego się dzieje w PKPC bo angażują więcej taboru dziennie a to może się przełożyć na większy transport masy towarów ale nie musi - zobaczymy w 2Q