Mam wrażenie że już kiedyś to czytałem , widzę że czas mija a nie smak zostaje na długo ... Wie pan to jest trochę tak jakby chciał pan przewieść szafkę kuchenną z bloku do bloku, i zamiast poprosić sąsiada, udał by się pan do międzynarodowej korporacji transportowo-spedycyjnej a potem na podstawie swojej usługi oceniał by pan pracę takiej firmy . Myślę że to bardzo dobrze zorganizowany zakład , z punktu widzenia logistyki obsługujący kilka dużych firm na wielką skalę.
Witam - wszystkich "oczarowanych wspaniała " obsługą serwisu CCS, ich umiejetnosci to "'zawilgocenie lub wygiecie". Mój telefon został potraktowany "wygieciem wyświetlacza'" co oczywiscie jest bzdurą, ale bij się z koniem, który zawsze ma rację. Dlatego namawiam wszystkich klientów serwisu CCS nie zadowolonych z ich usług do zgłaszania spraw do Urzędu Ochrony Kosumentów, oddawania sprawy do biegłego i Rzecznika Praw Konsumenta, jestem przekonany o skuteczności takiego działania, ich arogancja musi zostać utęperowana. Pozdrawiam Emeryt