Czemu spółka która ma zamiar wydać adaptacje planszówki która ma rzesze fanów i zebrała ponad 40 milionów złotych z croudfundingu do tego ma taki trailerem gry: https://www.youtube.com/watch?v=qDCAaLBfpug (który ma 200 tyś wyświetleń) jest taka tania? Czemu o spółce jest tak cicho?
No tak, ale to juz w sumie przeszlosc. Gra wyszla i nie byla hitem sprzedazowym. Ale w zadnym przypadku nie byla porazka studia, bo z tego co widze to ma bardzo dobre oceny, ale zostala zle wyceniona.
Czyli zespol maja utalentowany, nie robia byle jakich gier
Meta była ich pierwsza większą grą (pomijam interkosmos) i nie do końca się przyjęła. Ale graficznie super. Pamięta, jak 11bit z anomaly warzone i anomaly 2 też nie rokował na to, że coś potrafią. Poźniej był hit i ruszyło. Należy pamiętać, że Ovid robi jeszcze Falling star - 2 część Interkosmos. Gry mają wyjść w 2022, z czego EA w 2021. Na początku roku powinno coś ruszyć i sukcesywnie piąć się do góry. Do tego dużo gamingu czeka na przyjęcie Cyber Punka.
Generalnie była to gra niskobudżetowa i całe szczęście, bo dzięki temu nie powaliło to Ovida. Teraz być może będzie tylko lepiej. Tak jak mówiłem wcześniej zadziała 1. odmrażanie gospodarki 2. rajd Mikołaja , 3. Coraz więcej przecieków na temat planowany kolejnych gier. To ostatnie jest dla nas najlepszym sygnałem ponieważ wiemy, że firma ruszyła cztery litery i praca nad kolejnymi grami wre. Oprócz tego to co też poprawiło samopoczucie inwestorów, że coś tam ma być w pierwszym kwartale przyszłego roku, a to już w sumie niedługo, dlatego wracają tendencje optymistyczne inwestorów. Wszyscy żeśmy ochłonęli po etapie wisielczym ;) teraz wypada nam czekać na kolejne fajne niusy.
Dokladnie. Wydaje sie ze najgorsze za nami. Zarowno jesli chodzi o kurs ( ponizej 2.5 bylo zero ruchu, nikt nie chcial oddawac) jak i o gry (Nemesis, ktory moze byc okazja dla spolki do pokazania sie szerokiej publicznosci i wejscia do wyzszej ligi )
Wyniki Metamorphosis skutecznie odstraszyły inwestorów. Do tego nikt nie wie czy adaptacje planszówek się sprzedają. Ewentualne zainteresowanie może się pojawić po prezentacji gameplayu, czyli za kilka miesięcy ?
Uważam, ze Nemesis z elementem zdrajcy się sprzeda i to bardzo. Po pierwsze krótkie 40 minutowe gry. I heja znów gramy z nowymi questami. Po drugie zobaczcie Among Us. Dzieciaki w to się zagrywają, właśnie ze względu na to, że w grupie jest 1-2-3 zabójców, w zależności od ilości graczy na planszy. Tutaj zabijać nie będziemy mogli, ale nie wiadomo kto będzie sabotował. Wszyscy lubią knuć i wygra sprytniejszy. Z czasem można wprowadzić zabójce lub nowe lokacje. Tak, że grę można spokojnie rozwijać z nowymi mapami, questami itp. I niewielkim kosztem czerpać dodatkowe zyski z DLC. Porównajcie do Meta. Tam gra trwała 3-4 g max i koniec. A tutaj cały czas wskakujemy w tą samą planszę i kombinujemy. W CSGO też biegają na 5-10 mapach i grających mln. Fenomen.
Dzieciaki zagrywają się w Among US bo - pomijając koncept - to prosta, mobilna i darmowa gra. To ma się nijak do Nemesis, gry na PC, za którą trzeba będzie zapłacić 20-30USD, jeśli nie więcej. Nemesis powinna pozostać wierna swoim założeniom. Jeśli zrobią kopię Among US lub wprowadzą zbyt dużo podobieństw przegrają z ...Among US. Zresztą czytając komentarze na youtube można zauważyć, że wielu graczy liczy na solidną jednoosobową rozgrywkę w klimacie Aliena.