Właściciele spółki zrobili przez 2 miesiące podbitkę z 14 zł- wywalili trochę akcji -mniejszym . Teraz po raporcie za 1 kwartał będzie prawdziwy kurs -15 zł
Kolega to chyba dane z palca wyciąga? Do tego sam sobie odpowiadasz?? Nie zdąrzyło się kupić w piątek i teraz bu? Między styczniem a 15 marcem zwiększyli liczbę operacji o 28%. Więc ta twoja ogromna strata za 1Q która da -60% kursu to chyba mocno bujna wyobraźnia(jeśli już taki scenariusz widzisz to chyba za Q2). Czytałes raport jak i list prezesa? Jeśli nie to odsyłam do wątków poniżej. W 4 kwartale enter air tracił od 2 lat z rzędu i to akurat nie jest nic nowego, choć w tym roku czysty zysk wyszedł spory.
"Dzięki modelowi biznesowemu Enter Air opartemu na przedpłatach (i przychody i koszty) odporność Enter Air na sytuacje kryzysowe wydaje się być dość znaczna."
w 4 kwartale strata 20mln, w 2018 bylo tylko 12mln, a nawet sie COVID nie zaczal, juz 1 czerwca sie zdziwicie widzac strate za 1 kwartal....ale to i tak nie przebije straty za 2 kwartal -100mln optymistycznie szacujac....
strata za 1 kwartał już jest wliczona w cene entera. Bo jest oczywista, więc nie będzie zaskoczenia.Kurs raczej bedzie szedł w trendzie bocznym zanim nie pojawi się nowe info. Ale kto to wie, mało akcji jest w obiegu, więc równie dobrze, może dalej rosnąć
Spójrz na wynik netto za 2016, 2017, 2018 i 2019 to zobaczysz z jak dobrze zarządzaną firmą mamy do czynienia. Wyniki w każdym roku o kilkanaście milionów wyższe. (Ze względu na sezonowość nie każdy kwartał generuje zysk). Będę zadowolony jeśli ten rok zakończy się na małym plusie i firma pozyska nowych klientów, nowe rynki. Wtedy w 2021 będzie mieć szansę na kolejny rekordowy wynik w okolicy 100 mln zł co powinno dać kapitalizację na poziomie ok. 1.5 mld zł.
Dnia 2020-05-23 o godz. 10:25 ~investingrowth napisał(a): > Spójrz na wynik netto za 2016, 2017, 2018 i 2019 to zobaczysz z jak dobrze zarządzaną firmą mamy do czynienia. Wyniki w każdym roku o kilkanaście milionów wyższe. (Ze względu na sezonowość nie każdy kwartał generuje zysk). Będę zadowolony jeśli ten rok zakończy się na małym plusie i firma pozyska nowych klientów, nowe rynki. Wtedy w 2021 będzie mieć szansę na kolejny rekordowy wynik w okolicy 100 mln zł co powinno dać kapitalizację na poziomie ok. 1.5 mld zł.
Spółka jest bardzo dobrze zarządzana, to fakt. Natomiast sytuacja w branży jest fatalna i tego niestety nic nie zmieni. Wynik za Q1 nie pokaże nawet ułamka skali problemu, bo Q1 nie zostało dotknięte COVID-em. Co więcej, nawet wynik za Q2 nie będzie jeszcze decydujący, bo w lotnictwie najważniejszy jest Q3 - w tym okresie są żniwa i największy ruch, a jak będzie teraz? To jest potężny znak zapytania. Ruch nie wróci 1:1, a o dodatkowych zyskach nie może być mowy. Moim zdaniem kurs może krótkookresowo wzrosnąć, ale spadnie po prezentacji wyniku Q2 i być może swój dół zaliczy nawet po Q3. To nie jest dobry okres do inwestycji w linie lotnicze, bo spadki mogą być jeszcze przed nami. Jak ktoś inwestuje długookresowo (na min 2-3 lata) to nie ma potrzeby się martwić, bo ENT wróci na ścieżkę wzrostu prędzej lub później. To spółka skazana na sukces, ale osoby ze słabymi nerwami mogą nie wytrzymać spadków jak w połowie marca...
Ler to naganiacz, 3 tygodnie temu jako Paweł (to samo IP co ler) przepowiadał enterowi bankructwo więc bym się tym nie przejmował, chce taniej kupić i tyle
W piątek była ładna promocja po tym jak puściły stop lossy. Troszkę udało się dobrać.
Czy ktoś wie czy symulatory z USA zostały już uruchomione i czy szkołą się już na nich piloci? Co prawda to chyba nie Enter ale spółka powiązana. Jeśli piloci się już szkołą to byłby dobry znak. :-)
~KL nikt ci nie odpowie tutaj na takie pytanie - regulamin forum. Mozna tylko stwierdzic, ze jeżeli sie zastanawiasz czy szkola sie teraz jacys piloci to nie masz zielonego pojecia jaka jest obecnie sytuacja
Może i nie robią type ratingu ale przecież szkolenie na symulatorach to nie tylko nowi piloci. To również ci, którzy obecnie pracują w liniach i jaja doświadczenie a potrzebują symulatorów aby utrzymać licencje.
Przeczytaj odpowiedź Dawida. Wszyscy piloci aby utrzymać licencję mają obowiązkowe szkolenia na symulatorach. Po to ściągają je do Polski. Jeśli szkolenia już ruszyły tzn. że szykują się do latania. Jestem pewny, że po tak długiej przerwie licencje wygasły. Szkoda, że nikt nie może o tym napisać.
Proszę Państw , Osobin niejaki "Ler" to widać że niedowartościowany troll co wypisuje brednie po różnych spółkach, na np. GLC Nie wiem dlaczego takich ludzi nie banują i musimy z nimi żyć