Szczególnie ze sprzedał ze stratą linie lotnicze, które są kompletnie w innym położeniu niż Enter, ale kto by się tam nad tym zastanawiał. Oj dzieci, dzieci.
Zero przychodów, konieczność oddania kasy za przyszłe loty które się nie odbędą, a tu wyskakujesz z dywidendą :D Nie pytaj o dywidendę tylko czy będzie na obsługę 1.5 mld zadłużenia ;)
ale jesteś prosty jak linijka. Enter już dawno ma podpisane umowy na zimę 2020/21 i czy się stoi czy się leży za lot się należy. Biura podróży muszą płacić a Enter nie wydaje ani złotówki, to są czartery
Biura maja podpisane kontrakty i zamowione loty wg harmonogramu . Enter nie bierze odpowiedzialnosci za to ze biura nie wypelnia samolotow i czy maja czy nie maja klientow Enter samolot podstawia w gotowosci . jak ktos nie mial klientow to placi za lot mimo ze ten sie nie odbyl . Na tym, polegaja umowy handlowe w czarterach . otworza granice i ENT zacznie wystawiac faktury na zakontraktowane rejsy . bez wzgledu na to czy beda klienci czy ich nie bedzie . To jest ryzyko biznesowe organiozatorow turystyki.