• Zawiadomienie o zamiarze połączenia ABC Data S.A. z SPV Sail Sp. z o.o. Autor: ~wykres [78.28.34.*]
    http://biznes.pap.pl/espi/pl/reports/view/2,405806

hm, coraz ciekawiej...
    https://rejestr.io/krs/640542/spv-sail

http://inwestycje.pl/gielda/komunikaty/item/82946

• Re: Zawiadomienie o zamiarze połączenia ABC Data S.A. z SPV Sail Autor: ~wykres [78.28.34.*]
    @ fox, BC i średni inwestor - zerknijcie po swojemu na to SPV Sail i oceńcie po swojemu ten deal...

S4E SA jest tu tylko neutralnym katalizatorem?
  • Re: Zawiadomienie o zamiarze połączenia ABC Data S.A. z SPV Sail Autor: bialoczerwony1972 [91.202.175.*]
    Przecież SP4V już jest Daty. Poprzez nią kontroluje S4E.
    Nie znam się , ale może chodzić o wchłonięcie tej spółki i przygotowanie do wspólnej sprzedaży.
    link
  • Re: Zawiadomienie o zamiarze połączenia ABC Data S.A. z SPV Sail Autor: ~wykres [78.28.34.*]
    ano właśnie - jak zobaczyłem to info, też byłem zaskoczony...
    tu chyba faktycznie chodzi o jakieś księgowe uporządkowania pod sprzedaż...

wciąż jednak zadziwia mnie brak info o ruchach insiderów, a niedługo będzie okres zamknięty...
  • Re: Zawiadomienie o zamiarze połączenia ABC Data S.A. z SPV Sail Autor: mul_roboczy [5.173.73.*]
    A S4E kontrolowało w całości ?
    Dnia 2019-01-21 o godz. 19:19 mul_roboczy napisał(a):
    > A S4E kontrolowało w całości ?

https://www.stockwatch.pl/inwestor/ABC-Data-SA.aspx
  • Re: Zawiadomienie o zamiarze połączenia ABC Data S.A. z SPV Sail Autor: mul_roboczy [5.173.73.*]
    Zobacz wykres jak mała jest podaż na 1,27 jakikolwiek gwałtowny ruch jest niewskazany. Zresztą bodajże w zeszłym tygodniu bardzo ładnie wyczyścili wszystko co zebrało się na 1,27 a następnie na chwilę wstawili batona 400 k żeby nikt nie zauważył
    Dnia 2019-01-21 o godz. 19:22 mul_roboczy napisał(a):