Ciekawe, że Zarząd Spółki nie reaguje. A takie były ambitne plany: - "W przyszłości Zarząd Emitenta planuje zmianę rynku notowań akcji Spółki z NewConnect na rynek regulowany GPW oraz w pozyskanie kapitału w ramach kolejnych podwyższeń kapitału zakładowego Spółki, z przeznaczeniem głównie na zautomatyzowanie procesu konfekcjonowania i ew. realizację działań akwizycyjnych." - "W horyzoncie długoterminowym, przewidzianym na lata 2015-2020, Spółka planuje rozpoczęcie eksportu produktów pod marką Bio Planet do krajów ościennych, głównie Europy Wschodniej i Północnej, oraz pozyskanie kontraktów na produkcję usługową na tym terenie."
BIOPLANET źle wybral swoich partnerów handlowych; TESCO oraz Piotr i Paweł. Obie te firmy znikają z polskiego rynku.
BIOPLANET zdecydował się nie tworzyć swojej własnej sieci sprzedaży detalicznej, tylko pozostawiać dystrybutorem produktów ekologicznych. To był błąd, bo sklepy ekologiczne mają wybór i wybierają innych dostawców.
No i najgorsze: wejście do Polski EcoNaturaSi S.p.A., którzy wykupili większościowy pakiet akcji w konkurencie BIOPLANET, czyli firmie ORGANIC FARMA
Sprzedaż za miesiąc marzec 2020 r. osiągnęła 24,8 mln złotych, co stanowi 70% wzrostu
w stosunku do sprzedaży za miesiąc marzec 2019 r., która wyniosła 14,6 mln zł. Jednocześnie
był to rekord miesięcznej sprzedaży Firmy.
W całym pierwszym kwartale 2020 r. przychody osiągnęły 55,6 mln zł, co stanowi 37% wzrostu
w stosunku do przychodów za I kwartał 2019 r., które wyniosły 40,4 mln zł.
W marcu 2020 roku skonsolidowana sprzedaż Grupy Organic Farma Zdrowia
osiągnęła 11,2 mln złotych, co oznacza 23% więcej niż w marcu 2019 roku. W
pierwszym kwartale tego roku sprzedaż Grupy OFZ wyniosła blisko 30 mln złotych,
czyli wzrosła o 18,3%.