• Wprost.pl - wzrost ilości odsłon rok do roku .... 5-krotny Autor: ~Slawek [185.56.210.*]
    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/newsweek-pl-wpolityce-pl-i-niezalezna-pl-w-dol-zyskuja-wprost-pl-i-dorzeczy-pl-serwisy-tygodnikow-opinii

    Wśród stron internetowych związanych z tygodnikami opinii najwięcej użytkowników ma Newsweek.pl, natomiast najwięcej odsłon notują Wprost.pl, wPolityce.pl i Niezalezna.pl. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Wprost.pl i DoRzeczy.pl.

    Wprost.pl (PMPG Polskie Media) przy 1,98 mln użytkowników zanotował 26,41 mln odsłon (czyli 2,5 raza więcej niż Newsweek.pl)

    Na urządzeniach mobilnych liderem był Wprost - z 1,28 mln użytkowników i 16,44 mln odsłon. Newsweek.pl przy minimalnie niższej liczbie odwiedzających (1,24 mln) zanotował ponad trzy razy mniej odsłon (5,04 mln).

    Wprost.pl zyskał w skali roku 1,63 pkt proc. zasięgu (to 29,1 proc. w górę), a liczba odsłon zwiększyła się ponad czterokrotnie - z 5,67 do 26,41 mln. Natomiast DoRzeczy.pl osiągnęło wzrosty o 1,63 pkt proc. zasięgu i 2,69 mln odsłon (czyli o 85,8 i 76,5 proc.)
  • Re: Wprost.pl - wzrost ilości odsłon rok do roku .... 5-krotny Autor: ~Znany [78.11.59.*]
    ............. no to teraz strumień reklam w tych tworach powinien pączkować ........................ ciekawe ile na tym zarabiają ???
  • Re: Wprost.pl - wzrost ilości odsłon rok do roku .... 5-krotny Autor: ~One [31.0.66.*]
    Jedyne merytoryczne wypowiedzi. Trzymaj ten poziom.
  • Re: Wprost.pl - wzrost ilości odsłon rok do roku .... 5-krotny Autor: ~Dedalus [77.252.44.*]
    Widać kolejny raz, że Wprost trafia do centrum i może być najważniejszym medium przekazujacym informacje niezaangazowanemu odbiorcy. Przecież ten Newsweek to dno dla totalsow jednej strony a nie żadne centrum. Brawo!
  • Re: Wprost.pl - wzrost ilości odsłon rok do roku .... 5-krotny Autor: ~Slawek [185.56.210.*]

    Chyba warto przeczytać jeszcze raz cytowany artykuł, o tym, iż wprost.pl notuje wzrost odsłon 5-krotny, a następnie link poniżej:
    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklama-wydatki-w-2018-roku-o-9-2-proc-w-gore-w-internecie-wiekszy-wzrost-niz-w-telewizji.

    Rok temu Lisiecki mówił, że gazeta nadal będzie , ale gł koncentracja to internet.
    Widać, że nakłady reklam w necie rosną szybciej niż w tv i gazetach.
    Zobaczymy , jak to się przełoży na wynik w II kw.
    W ostatnich 2 latach II kw zawsze był najsłabszy. Rok temu zaledwie 0,2 mln zł zysku.
    Obstawiam, że teraz będzie min. 1,5-2,0 mln zł.
    III i IV kw tradycyjnie będą najlepsze i tegoroczny wynik powinien zamknąć się na poziomie 10,0-12,0 mln zł.
[x]
PMPG 0,25% 2,00 2025-10-14 09:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.