Wśród stron internetowych związanych z tygodnikami opinii najwięcej użytkowników ma Newsweek.pl, natomiast najwięcej odsłon notują Wprost.pl, wPolityce.pl i Niezalezna.pl. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Wprost.pl i DoRzeczy.pl.
Wprost.pl (PMPG Polskie Media) przy 1,98 mln użytkowników zanotował 26,41 mln odsłon (czyli 2,5 raza więcej niż Newsweek.pl)
Na urządzeniach mobilnych liderem był Wprost - z 1,28 mln użytkowników i 16,44 mln odsłon. Newsweek.pl przy minimalnie niższej liczbie odwiedzających (1,24 mln) zanotował ponad trzy razy mniej odsłon (5,04 mln).
Wprost.pl zyskał w skali roku 1,63 pkt proc. zasięgu (to 29,1 proc. w górę), a liczba odsłon zwiększyła się ponad czterokrotnie - z 5,67 do 26,41 mln. Natomiast DoRzeczy.pl osiągnęło wzrosty o 1,63 pkt proc. zasięgu i 2,69 mln odsłon (czyli o 85,8 i 76,5 proc.)
Widać kolejny raz, że Wprost trafia do centrum i może być najważniejszym medium przekazujacym informacje niezaangazowanemu odbiorcy. Przecież ten Newsweek to dno dla totalsow jednej strony a nie żadne centrum. Brawo!
Chyba warto przeczytać jeszcze raz cytowany artykuł, o tym, iż wprost.pl notuje wzrost odsłon 5-krotny, a następnie link poniżej: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklama-wydatki-w-2018-roku-o-9-2-proc-w-gore-w-internecie-wiekszy-wzrost-niz-w-telewizji.
Rok temu Lisiecki mówił, że gazeta nadal będzie , ale gł koncentracja to internet. Widać, że nakłady reklam w necie rosną szybciej niż w tv i gazetach. Zobaczymy , jak to się przełoży na wynik w II kw. W ostatnich 2 latach II kw zawsze był najsłabszy. Rok temu zaledwie 0,2 mln zł zysku. Obstawiam, że teraz będzie min. 1,5-2,0 mln zł. III i IV kw tradycyjnie będą najlepsze i tegoroczny wynik powinien zamknąć się na poziomie 10,0-12,0 mln zł.