rozumie iż Pan kupił i chce sprzedać jak każdy z zyskiem jednak niech Pan pomyśli o tych którzy kupią to od Pana czy oni też będą mieć to szczęście i możliwość zarobku i czy znajdą się chętni aby od nich też to kupić
proszę dopisać iż na 5 lub 4 sesje przed może pojawić się komunikat o przełożeniu NWZA lub jeśli do NWZA dojdzie może być ogłoszona przerwa w NWZA ,gdyż warunkiem fuzji jest ugoda ISOK a sytuacja się skomplikowała i nie chodzi o CBA które węszy ale Wody Polskie po 7 miesiącach namysłu twierdzą iż nie będą podpisywać wynegocjowanej grudniowej ugody przez poprzednie władze .Może będą negocjowali nową ugodę ale aby tak się stało to musi być zgoda Unii na wydłużenie realizacji projektu ,jesli zgody nie będzie należy zwrócić dotację około 280 mln a to jeszcze bardziej skomplikuje sytuacje i jeszcze raz powiadam iż bez wyjaśnienia sprawy ISOKU -ryzyko kar fuzji nie będzie .Nawet przy pozytywnym scenariuszu Isoku i przy założeniu iż CBA nic nie znajdzie nie jest realne wyjaśnienie sprawy do 4 września ,co wtedy postanowi Pan Wolny
warto otworzyć i przeczytać wszystkie załączniki ,dodatkowo na dniach pojawią się też odpowiedzi na wniesione uwagi ,
Zgodnie z ustaleniami przyjętymi na posiedzeniu KRMC w dniu 26 czerwca 2018 r., Wnioskodawca udostępnił Raport
Załączniki do strony
Data publikacji : 13.08.2018 11:35
cytat ze str 22 Wykonawca czyli Qumak podał wymijające odpowiedzi w tej części ankiety i nie określiwszy, w jaki sposób będą realizo-wane poszczególne typy rozwiązań opisanych w OPZ, udzielił odpowiedzi dla wszystkich pozycji „TAK” w od-niesieniu do obu pytań.
Świadczy to o zaniechaniu należytej staranności przy udzielaniu odpowiedzi,co jest szczególnie uderzające w kontekście instrukcji do Ankiety Wobec powyższego, jak również zważywszy podanie wymijających odpowiedzi w innychczęściach ankiety, należy stwierdzić, iż Wykonawca nie chce zadeklarować, jakich rozwiązań technologicznych planuje użyć w docelowej wersji systemu, która będzie podlegała formalnemu odbiorowicytaty ze str 23 Wobec deklaracji Wykonawcy, że Zamawiający zrezygnował z realizacji grupy procesów GP01 („Stano-
wienie aktów publicznoprawnych”), twórcy Raportu zwrócili się do Zamawiającego z prośbą o przesłanie formalnego dokumentu w tej sprawie, jakim byłoby:—pismo z grudnia 2015, w którym Zamawiający zrezygnował z MZS i implementacji silnika proce-sowego
.
26.06.2018 Zamawiający przesłał wyjaśnienie, że:
„pismo takie nie istnieje (...) zamawiający nie zrezygnował z MZS i implementacji silnika procesowego”2.Wobec deklaracji Wykonawcy związanej z grupą procesów GP04 (Gospodarka rybacka), twórcy Ra-portu zwrócili się do Zamawiającego z prośbą o przesłanie formalnego dokumentu w tej sprawie, mianowicie dokumentu zawierającego uzgodnienie między Zamawiającym a Wykonawcą, że procesy zwią-zane z gospodarką rybacką GP04 wchodzą dopiero w zakres rozwoju systemu po wdrożeniu produk-cyjnym.
26.06.2018 Zamawiający przesłał wyjaśnienie, że uzgodnienie tego rodzaju ma odzwierciedlenie jedy-nie w projekcie Ugody, a więc w istocie nie zostało zawarte.cytat ze str 8
Ugoda, na którą powołuje się w Ankiecie Wykonawca, nie została podpisana przez Strony i tym samym nie weszła w życie; w istocie nie może więc stanowić dokumentu wiążącego, pozostając wyłącznie pewnym punktem odniesienia dla deklaracji zawartych w Ankiecie jako element uzupełniający
z dobrych informacji to Uzgodnić z Wykonawcą zakres i harmonogram działań,które doprowadzą do podpisania Aneksu do Umowy opisanego w punkcie 4 niniejszego rozdziału który brzmi Wykonawca na podstawie decyzji Zamawiającego aktualizuje opis rozwiązania docelowego, który staje się podstawą do dalszych negocjacji cenowych i uzgodnień prawnych oraz w konsekwencji do podpisania Aneksu do Umowy.- mój dopisek nowa ugoda nie będzie już tak korzystna bo będzie warunek spełnienia wszystkiego co było w warunkach wygranego przetargu i pewnie dlatego jest kontrola CBA bo CBA pisze Problem w tym, że na koniec wykryto różnice w dokumentach z początku przetargu i tymi, które podpisano w ramach ugody Teraz aby spełnić wymagania przetargowe będzie to wymagało zainwestowania dużych kwot których Qumak nie ma -czy mają kadry które potrafią to zrobić jest też niewiadomą.
Problemem jest kontrola CBA -która zaczęła się po zakończeniu audytu ,nawet jeśli korupcjogennych zachowań nie wykryje to wszyscy będą czekali do jej zakończenia
Teraz wracamy do pytania czy bez ugody ISOK będzie połączenie z Euvic -ponoć to jeden z warunków a mało prawdopodobne jest aby do dnia WZA coś się wyjaśniło.
Teraz NAJWAŻNIEJSZY PROBLEM cytat z tabeli uwag
konieczność zwrotu środków do KE przez Polskę o wartości ok 195 mln zł, jak również zwrot odsetek od środków wypłaconych w ramach refundacji i zaliczki dla Partnerów będących niepaństwowymi jednostkami budżetowymi. W ramach projektu wypłacono zaliczki na łączną kwotę ok 52 mln zł oraz refundację w wysokości ok 6 mln zł (odsetki od wskazanych wyżej kwot szacuje się na ok 27 mln zł)”Problem ten planują rozwiązać wystąpienie z wnioskiem o wydłużenie realizacji projektu. Jednak do dnia dzisiejszego nie wpłynął do CPPC wniosek o wydłużenie okresu realizacji projektu ISOK -jak czytamy w tej samej tabeli uwag
Unia już w grudniu zeszłego roku zgodę na takie wydłużenie dala a mimo tego w wyznaczonym terminie nie zakończono projektu .Czy teraz Unia ponownie się zgodzi wydłużyć realizację projektu ,bo jeśli nie to do zwrotu będzie 280 mln i najprawdopodobniej będą starali się dowieść iż to z winny Qumaka i wtedy roszczenie przeciw Qumakowi w takiej wysokości byłoby gwoździem do trumny.Dlatego wszystko w rękach Unii Europejskiej czy da zgodę na wydłużenie terminu realizacji projektu ISOK..... Pan Wolny nie zdecyduje się na połączenie dopóki tej zgody nie będzie ,Nawet jak na WZA przegłosują połączenie to później się wycofa Pan Wolny jeśli unia nie zgodziłaby się na przedłużenie terminu co skutkowałoby ewentualnym roszczeniem przeciwko Qumakowi za zwrot dotacji 280 mln Projekt uchwał pozwala na rezygnacje z połączenia nawet po przegłosowaniu na WZA bo na emisję mają czas do 30 listopada 2018 R.