• Dzial utrzymania klienta Autor: ~telesrada [192.8.46.*]
    Ja sie wycofuje z tej spolki.

    Spolka reklamuje sie ze maja za 15 zloty wszystko (czasami nawet za 10) a jak klient juz podpisal i umowa sie konczy to okazuje sie ze spolka nie ma dzialu utrzymania klienta i konsultanci NAMAWIAJA klienta zeby przeniosl numer do innego operatora.

    Niestety nie moge inwestowac w spolke ktora widaje kase na promocje i potym nie potrafi utrzymac klienta.
  • Re: Dzial utrzymania klienta Autor: ~Rafał [185.157.12.*]
    Co zrobić, trudno...
    Akcjonariusz z wozu, koniom lżej...
    Bywa i tak...
  • Re: Dzial utrzymania klienta Autor: ~Obserwator [77.253.17.*]
    Mam podobne doświadczenia. Stąd pewnie ten spadek 2000 kart sim w ostatnim miesiącu. Jeżeli dalej to będzie trwać to sieć w krótkim czasie znacząco się pomniejszy. To nie świadczy dobrze o zarządzie i odbije się b. negatywnie na rentowności spółki.
[x]
TELESTR 0,00% 23,40 2025-09-11 09:08:58
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.