Nie znam się bardzo na czytaniu raportów i mam pytanie jak to jest że raport roczny różni się od raportów kwartalnych z tego co się doczytałem to strata netto z kwartalnych wynosi ponad 3 miliony a z rocznego 27 milionów , to samo wynik operacyjny duża różnica o co to chodzi . Jeśli ktoś mógłby to wytłumaczyć to byłbym wdzięczny
To znaczy że raport roczny był [ skorygowany], wyrażnie pisze! To znaczy że Prezes jest nieudacznikiem [ gęsi mózg] i jego wartość intelektualna jest wprost proporcjonalna do wskażnika - Cena\wartość księgowa= 0,15.
Czy naprawdę nieposiadajacy akcji są tak zawistni, ze nie widzą niczego dobrego w spółce? Nie wierzę. Raport (skonsolidowany rzecz jasna)jest bardzo dobry, jak mozna nie widziec progresu w stosunku do roku 2014? Przychody, zysk, Ebitda(czy ktos wlasnie zwrocil na ten wskaznik uwage?) . Kazde wyniki są lepsze od poprzednich nastepne -juz zaraz kwartalne- beda znow lepsze. Zaczna poja w iac sie sumy dodatnie. Dlaczego nie? Bo prezes nieudacznik? A moze zgorzknialy forumowicz? Tylko slepy nie widzi postepu. Robcie jak chcecie..pogadamy za kilka miesiecy. Spółka na razie wychodzi z ogromnego dolka, ale w jakim stylu. Cierpliwosci. Albo sprzedajcie co macie, jesli faktycznie macie i dajcie sobie siana z opluwaniem samej spółki a zwłaszcza posiadaczy akcji. Celowo nie podaję zadnych cyfr -wszystko w raportach.
ponieważ , jak na wstępie w liście Prezes napisał, dokonano skorygowania wierzytelności i wartości jednej ze spółek, to zabieg czysto papierowy np. mam niby wierzytelność wobec jakiejś spółki.