dosc czesto slychac reklame w radiu o wyprzedazach , ja mysle ze to dobra wiadomosc poniewaz w tym biznesie nie mozna siedziec sicho i liczyc tylko na klientow galerii , trzeba zaproponowac cos wiecej niz cene . Im wiecej akcji reklamowych tym lepiej dla spolki , przydaly by sie akcje PR-owe ,np jakis AMBASADOR MARKI, - znany polski sportowiec . Promowanie roznych brandow i nie wiem czy IS posiada wlasny brand ale jesli nie to na pewno by mu sie przydal , tu sa wyzsze marze, przydaly by sie tez marki na wylacznosc . Obecnosc w mediach jest kluczowa, rozpoznowalonosc marki to jest jeden z kluczy do suckesu.
Ale na to wszystko potrzeba pieniędzy a tych inter nie ma bo cała zarobiona kasa idzie na utrzymanie jakis 15-20 sklepów które przynoszą ciągłe straty... to taki zaklęty krąg... Mają marki na wyłączność jak np mckinley problem w tym że te marki są w polsce nieznane a ceny maja kosmiczne. jak ktos ma do wyboru kurtke north faca albo 4f i mckinleya w podobnej cenie to co wybierze?