Na uwagę zasługuje zmiana struktury sprzedaży DSS – o ile w I kwartale 2013 r. udział tłucznia sprzedawanego na potrzeby inwestycji kolejowych wynosił zaledwie 1 proc. całości sprzedaży o tyle w I kwartale br. wzrósł on już do 24 proc. Dzięki temu średnie ceny sprzedaży zrealizowane przez DSS wzrosły w ujęciu rok do roku o 10 proc.
- Tłuczeń kolejowy jest najwyżej marżowym produktem Grupy. Jesteśmy przekonani, że sprzedaż tego materiału w kolejnych okresach będzie w dalszym ciągu wzrastała m.in. ze względu na fakt, że w latach 2014–2020 środki przeznaczone na drogi i kolej mają być rozdysponowane w proporcjach 50/50, podczas gdy w latach 2007–2013 było to 80/20 na korzyść infrastruktury drogowej – mówi Mariusz Roman, Wiceprezes Zarządu DSS.
- Co niezmiernie ważne, przy budowie i modernizacji tras kolejowych dużych prędkości, wykorzystywany jest tłuczeń kolejowy bardzo wysokiej jakości, a kopalnia w Piławie Górnej należy do wąskiego grona tych, które dysponuję takim materiałem – dodaje Maksymilian Kostrzewa, Pierwszy Wiceprezes Zarządu KKSM i Członek Zarządu DSS
Przypominam ze: - kopalnie kks to tylko spolka zalezna dss. - samo dss ma inne kopalnie - brak zgody na uklad w glosowaniu dotyczy tylko kks a nie dss - bedzie odwolanie od tego, i rozne procedury odwolawcze
To nie koniec batalii o uklad. Przeciwnie. Dopiero poczatek.
Ciekawe czy który nieudacznik umie skalkulowac koszt wywrotki żwiru żeby coś zarobic - tylko niech nie kalkuluje ten co jak wchodzi to wszystko upada bo wtedy kaplica wszyscy stracimy kase trzymac go z daleka od tego a może najlepiej to w pierdlu albo piekle to wtedy upadną heeee... heee..