• Przejęcie Autor: ~Atonht [46.113.74.*]
    Atonht to mała spółka z unikatową technologią i zastrzeżonym patentem. Cała awantura toczy się o ustawę śmieciową i lobby spalarniane. Pawlak nie sprostał sprawie wydając odpowiednie zarządzenie. UE narzuca nam swój tok postępowania z odpadami w tym niebezpiecznymi , produkty ropopochodne , azbest itd.

Urządzenia mikrofalowe Atona testowane są wielotorowo. To mała firma która z tak rewelacyjną technologią nie będzie w stanie wyprodukować na masową skalę tych urządzeń. Trwa walka o władzę w spółce jak i moim zdaniem jej przejęcie przez inny duży podmiot - wydaje się to możliwe. to są jedynie moje domysły i spekulacje lecz poparte faktami i obserwacją poczynań w spółce jak i na arkuszu zleceń.

Usiadła tu niezła ,,mafia" akcjonariat Atona do niedawna trzymał się równo nie dając wypchnąć się za burtę. Poczekajcie jeszczę trochę, nie znam się na tym czy jutro akcje będą po 50gr czy 70 gr są warte kilka złotych a sama technologia i jej wykorzystanie bezcenne choćby w utylizacji odpadów medycznych.

Tu kroi się przejęcie lub duży up faktem jest że rynek wycenia spólki niestety nie NC.
    Podobnie działo się na tej spółce 2008/2009 spadła z 6,50 na 1,30 powolny ruch na 9,60 ponowny spadek na poziomy śmieciowe a zainteresowanie urządzeniami wzrasta.

Kiedy Szejkowie odbierają pierwsze modele ?
    Bitwa o przejęcie firmy być może wtargnęła na arkusz zleceń co widać ktoś odbiera przyłaczają się drobni dla 10gr dalej odbiera zobaczymy co z tego dalej wyjdzie na sprzedaży pustki te akcje na fix zostały zdjęte stały w wuju na poziomie 56 groszy zlecenie zostało zdjęte i papier wywalony za zawrotną sumę.

Jeśli ktoś ma inne zdanie zapraszam do merytorycznej dyskusji kto komu robi plecy i kto chce przejąć spółkę w sposób który opisałem.
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [80.98.181.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • Re: Przejęcie Autor: ~Atonht [46.113.74.*]
    Zaniżają kurs ?