Polaqua ma udział 38 %, ale to i tak niezłe info:)
02.03. Warszawa (PAP) - Oferta konsorcjum Pol-Aquy, Dragados, Vias y Construcciones oraz Electren została uznana przez PKP PLK za najkorzystniejszą w przetargu na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach modernizacji linii kolejowej E 20/CE 20 na odcinku Siedlce - Terespol, etap II. Wartość oferty wynosi 525.690.780 zł brutto - poinformowała Pol-Aqua w komunikacie.
Udział Pol-Aquy w konsorcjum wynosi 38 proc. Dragados ma 37 proc. udziału, Vias y Construcciones 20 proc., a Electren 5 proc.
Spółka podała, że oferta dotyczy zaprojektowania i wykonania robót budowlanych dla LCS Łuków - stacja Siedlce, Łuków i Międzyrzec Podlaski (pełny zakres robót) oraz odcinki szlakowe (tylko systemy sterowania ruchem kolejowym i telekomunikacja) w ramach projektu POIiŚ 7.1 - 9.1 "Modernizacja linii kolejowej E 20/CE 20 na odcinku Siedlce - Terespol, etap II.
Jej wartość wynosi 427.390.878,05 zł netto (to jest 525.690.780 zł brutto).
Postępowaniu prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego.
Podmioty biorące udział w przetargu mogą w ciągu 10 dni od daty wyboru najkorzystniejszej oferty wnieść odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej.(PAP)
To że nowy kontrakt to jedno, ale to że chłopaki ta szybko weszły w kontrakty kolejowe to dużo ważniejsze. Wiadomo, że kolejny unijny budżet infrastrukturalny UE właśnie na tym się skupi, a to nie jest tak banalna rzecz jak sypanie kruszyw pod drogę. Jest dobrze, a nawet coraz lepiej. Za pare lat to będzie drugi Budimex.
tez tak sadze.patrzac historycznie-budimex i mostostal warszawa po przejeciu przez hiszpanow-tez dlugo staly po dolach bo zanizano im sztucznie wyniki a potem byl piekny odjazd.to samo teraz przerabia sie poli.ale to 1 kontrakt z segmentu kolejnictwa-tak trzymac/pozdro
Cóż z tego jeśli na czele tej drużyny magisterki gamonie którzy
zdołowali kurs Poli z 7 zł do 4,50 zł przez złą politykę informacyjną .
Przy następnym tąpnięciu zdołują pewno do 3 zł .
ten koszmarny wypadek na kolei pokazuje w jakim koszmarze pracuja polscy kolejarze codziennie narazajac zycie.bilans-3 maszynistow zginelo a 1 uciekl plus plus inne ofiary.kolej 19 wieku.sa odcinki pkp ktore maja 91 lat bez remontu.a ''pola'' wchodzi w kolej.a co mowia europejscy geniusze z po-jak zwylke-''panstwo zdalo egzamin''
ZDOŁOWAC KURSU TO JUŻ BARDZIEJ NIE MOŻNA,
TERAZ NASTEPUJE POWOLNE ODREAGOWANIE,BĘDZIEMY SIĘ KIEROWAĆ TYLKO DO PRZODU Z MAŁYMI KOREKTAMI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sedno kolei leży gdzie indziej. Poprzednio było PKP. Jeden zarząd, jedne zwiazki zawodowe, ogromny szacunek do kolejarzy. A w latach dziewięćdziesątych ubiegłego wieku styropianowcy i ich kolesie rozczłonkowali kolei totalnie. Przecież im się należało!!!
Wszystko to co przynosiło zyski zostało sprywatyzowane. Na garnuszku państwa i samorzadów została reszta a więc tory, szyny, perony trakcja, rampy itd, itd. A nawet tutaj potworzyły się ryewalizujące z sobą spółki jak inter City, Cargo, Przewozy Regionalne itd, itd. Kazdy gra dla siebie, by jak najmmniej włożyć, jak najwięcej zarobić. A w katastrofie zawinił chyba czynnik ludzki, bo dyżurny ruchy odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu ma dodatkowe obowiazki; sprzata, podlewa kwiatki, odsnieża, i bóg wie co jeszcze. Zarządy oszczędzają gdzie tylko mogą by mieć dla siebie jak najwiecej..
Obecnie coraz częściej mówi się, że kolej trzeba łączyć w całość, by poprawić jej funkcjonalność i bezpieczeństwo przewozonych pasażerów.
Ciekawe czy dyżurny ruchu na Polaque prześpi hossę podlewając kwiatki ,
doprowadzając właścicieli do katastrofy finansowej .
Do schizofrenika grać na wzrost żeby o tobie nie mówiono
nie dość że wariat to jeszcze głupiec .