• do Kiesa Autor: ~tom [109.243.211.*]
    skąd masz informację że niby serenity ma być zawieszona?tak wczoraj napisałeś.
  • Re: do Kiesa Autor: ~KIES [83.10.99.*]
    Jestem prawnikiem z Gdańska, aktualnie przebywam w Tatrach. Wczoraj z kancelarii dostałem pilny telefon właśnie dotyczący szacher-macher jaki tu ma miejsce. Dla mnie szans nie ma żadnych na ratunek, a taksa wynosi 500 tys. za dla kancelarii za stworzenie dokumentacji wstecznej i opis. Wiem, że dzwonią po wszystkich znanych i to z ich informacji wynika, że są obserwowani - będą prawie na pewno wykluczeni.
    Uważajcie Panowie bardzo, K.
  • Re: do Kiesa Autor: ~Obserwator [95.50.80.*]
    O sevenet to samo napisałeś! Mam rozumieć że SEVENET i SERENITY zawieszą ???
  • Re: do Kiesa Autor: ~adam nieudacznik [83.30.109.*]
    Gościu miał racje z 0.40 _0.06 grocha?
  • Re: do Kiesa Autor: ~tom [164.126.162.*]
    Dla mnie szans nie ma żadnych na ratunek, a taksa wynosi 500 tys. za dla kancelarii za stworzenie dokumentacji wstecznej i opis. Wiem, że dzwonią po wszystkich znanych i to z ich informacji wynika, że są obserwowani - będą prawie na pewno wykluczeni.
    Uważajcie Panowie bardzo, K.

Nie bardzo rozumiem te zdania , co to ma być za dokumentacja wsteczna za 500 tys?Kto tyle płaci, prezes Nalepa?Za sporządzenie kwitów do tyłu?I kto kogo obserwuje?Prezesa czy spółkę?
  • Re: do Kiesa Autor: ~kop [83.6.142.*]
    orlen też zawieszą bo brali w łapę
  • Re: do Kiesa Autor: ~j23 [78.30.123.*]
    całą giełdę i newconnect też zawieszą ?
  • Re: do Kiesa Autor: ~Michał [46.169.201.*]
    Nie.Tylko ogłoszą upadłość na wszystkich indeksach.
  • Re: do Kiesa Autor: ~sol [77.255.218.*]
    tyle z tego naganiania wyszlo....
    jakos nie zawiesili obrotow, kurs nie spadl na 2, 3 gr,
    zarzadu nie zamkneli............ rehabilitacja dziala........ jakas spolka S2 sie znalazla w krs,
    a biedny leszcz z ulicy wszystko co mial wywalil ze strata, bo mialo byc przeciez pod 1 gr ;)