• No to dziś chyba witamy Autor: ~tup [79.189.75.*]
    dawno niewidziane 6 na początku. Szkoda.
  • Re: No to dziś chyba witamy Autor: ~7777777777777 [188.146.249.*]
    dlaczego szkoda promocja zawsze wskazana uśredni się do 6 pln
  • Re: No to dziś chyba witamy Autor: ~tup [79.189.75.*]
    No to proszę bardzo uśredniaj.
  • Re: No to dziś chyba witamy Autor: ~poławiacz pereł [193.105.75.*]
    K..mac, chyba twoja czarna propaganda robi swoje. Jeśli na koniec dnia nie będzie z powrotem 7 z przodu to nie znam się na giełdzie.
    To nie moja propaganda. Wyrazy "podziękowania" należą się kierownictwu spółki.
    prze 0.6 wartości księgowej uśrednię przy 0.5 a jak będzie taka potrzeba to zakończę przy 0.2
    Ale nie martwcie się bo według mnie w tym spadku maczał palce ten co chciał kupić ponad 13k po 7,43 przez kilka dni i kupił chyba tylko 2k. Teraz wszystko zależy od sprzedających. Jak się wysypią to poleci, jak nie to może na chwilę zastopować. Tak czy siak spowodował to Prezes sprzedając te marne 150k i tak jak mówił tupeczek było to przelanie czary goryczy. Dobijać swoją spółkę, która od trzech lat i tak leży na łopatkach dla marnego miliona. Co on grosze zarabia i głodem przymiera, że akcje musi sprzedawać. Brak słów.
  • Re: No to dziś chyba witamy Autor: ~poławiacz pereł [193.105.75.*]
    Dzisiaj chyba komuś stop loss puścił i tyle, albo potrzebował szybko kasę przerzucić na inną inwestycję. Nikt normalny nie sprzedaje teraz, wiedząc jakie są aktywa spółki, jak ma trochę oleju we łbie to powinien wiedzieć, że kurs w końcu odbije, nawet z zagrywkami zarządu poniżej pasa.
    Poławiaczku, na giełdzie to może się i znasz ale nie znasz się na ludziach.
  • Re: No to dziś chyba witamy Autor: ~mm [83.6.178.*]
    miałem po 7,4 to mnie jakiś diabeł podkusił i uśredniłem do 8,4 i zostałem z tym g , chyba trzeba o tym zapomnieć na jakiś czas,, pomimo wszystko cena nie jest do sprzedaży a sypią