Jest duuuże zainteresowanie. A to tylko testy pre alpha. Oczywiście dla studia ważny jest feedback, ale ilość graczy, którzy chcą testować grę jest również ważnym aspektem. Brawo.
Nie no, nie przesadzajmy z tym 33 tys. :D Moim zdaniem, przy dobrym marketingu, może dobić do 15 tys., co już byłoby mega sukcesem, oczywiście pod warunkiem przyzwoitych ocen.
Nie bardzo rozumiem czemu ma służyć twoje porównanie. Cyberpunk - peak ponad 1 mln. I co w związku z tym? Ta gra nie będzie na tyle popularna, aby przebić 30k w peaku. Nie ma szans przy takim budżecie marketingowym. Oczywiście, wiem, że są wyjątki jak Schedule, ale to są fenomeny. Wiedźmin 3 miał chyba 100k.
Ale to jest moje zdanie. Jeśli ktoś jest tą opinią oburzony i jest tak pewny swoich predykcji o peaku powyżej 30k, to zapraszam, z chęcią się założę.
Tu bardziej chodzi o porównanie peaku z premiery pełnej gry GR2 i obecnego peaku z testu. Uważam, że jest to ważne, bo świadczy o dużym zainteresowaniu grą, gdzie kilkadziesiąt tysięcy osób zapisało się na testy. Druga sprawa to czas spędzony w grze, który pewnie jest dłuższy, niż zakładane 30min demo. To znaczy, że gracze z chęcią eksplorują. Załóżmy, że na testy zapisałoby się 1000 osób, a peak na Steam byłby 100. To byłaby porażka.