• DDS 3 - ESPI Autor: ~ori [212.180.229.*]
    Zarząd Movie Games S.A. z siedzibą w Warszawie ["Emitent" lub "Spółka"] przekazuje do publicznej informacji, iż w dniu 17 września 2025 roku podjął uchwałę Zarządu dotyczącą rozpoczęcia pełnowymiarowej produkcji Drug Dealer Simulator 3 ["Gra"].

    Przedmiotowa uchwała została podjęta w oparciu o materiały przygotowane przez zespół wewnętrzny Spółki w tym m.in. plan produkcyjny.

    Gra obecnie znajduje się na etapie tzw. Vertical Slice, czyli w pełni grywalnego fragmentu gry [do 30% finalnego zakresu] o docelowym wyglądzie.

    Zgodnie z założonym planem produkcyjnym Drug Dealer Simulator 3 to przeznaczona dla jednego lub wielu graczy gra osadzona w dużym mieście w Stanach Zjednoczonych, pozwalająca zbudować własne narkotykowe imperium i rządzić nim za pomocą pieniędzy lub siły. Trzecia część z serii gier Drug Dealer Simulator wraca do klimatu amerykańskiej metropolii, wprowadza od lat pożądaną przez graczy mechanikę broni palnej czy jazdy samochodem, a także rozległe interaktywne opcje miksowania produktów. Od poprzednich części tytuł będzie odróżniać bardziej zaawansowana grafika, większa interaktywność oraz rozbudowana akcja.

    Spółka podkreśla, iż Gra stanowi odpowiedź na życzenia i reakcje graczy, którzy mieli styczność z IP DDS tj. Drug Dealer Simulator oraz Drug Dealer Simulator 2.

    Emitent jednocześnie wskazuje, iż wszystkie przychody osiągane ze sprzedaży Gry pozostaną w Grupie Kapitałowej Emitenta a Gra realizowana będzie przez wewnętrzne zasoby Spółki.

    Żródło: https://espiebi.pap.pl/node/700828
  • Re: DDS 3 - ESPI Autor: ~Optymista [148.252.133.*]
    Pytanie czy w obecnej sytuacji to pozytywne info ?
    Teoretycznie pracują nad Narcos choć brak jakiejkolwiek komunikacji ze strony spółki w tym temacie co można odbierać że albo olali temat albo mają na tyle rozbudowane zaplecze że mogą się zajmować oboma tematami jednocześnie.
    Szkoda że nie ma absolutnie żadnej reakcji na kursie.
    Znowu mamy baton na 13.10
  • Re: DDS 3 - ESPI Autor: ~bebe [85.232.252.*]
    Wspaniala informacja

    ten DDS3 to wyjdzie po tych pozostalych 3 dodatkach do dds2? przed czy po tych 4 mniejszych grach z uniwersum DDS i finalnie - przed czy po Narcos?

    Cóż szkodzi obiecać,
  • Re: DDS 3 - ESPI Autor: ~Free [93.159.48.*]
    Info byłoby świetne gdyby nie wzmianka o "realizacji wewnętrznymi zasobami twórcy". Czyli jak rozumiem do tej pory nie realizowali DDS wewnętrznymi zasobami bo byli altruistami i chcieli dać zarobić innym developerom?:)

    No to już taki trochę gorzko-sarkastyczny komentarz, bo wiadomo że nie znajdą w najbliższym czasie zewnętrznego studia skłonnego podjąć współpracę po tym co odwalili.

    Szkoda, że nie dali Road tego do produkowania, przynajmniej tam by mi akcje wzrosły po takim infie:)
  • Re: DDS 3 - ESPI Autor: ~robert [146.70.123.*]
    No i jeszcze trzeba poprawić te 300+ błędów poprzedniego developera. Ma tempo i możliwości ta wewnętrzna ekipa, nie powiem. 30% gry zrobione, to premiera kiedy, za pół roku?

    Serio, ktoś wierzy w prawdziwość tego komunikatu?
  • Re: DDS 3 - ESPI Autor: ~Optymista [148.252.133.*]
    Może zrobią jakiś pokaż dla inwestorów podobnie jak ROAD żeby uwiarygodnić swoją historię
  • Re: DDS 3 - ESPI Autor: ~moto [5.173.157.*]
    Znajdują się na etapie vertical slice, z całkiem sprytnie napisanym "do 30%" finalnego zakresu. Na moje oko, to nie znaczy że mają zrobiony vertical slice, tylko że go robią. Ogólnie przyjmuje się, że vertical slice jest etapem do tych 30% finalnego zakresu, ale w zależności od przypadku może to być równie dobrze 10% - zależy od rozmachu produkcji. W pełni grywalny fragment - tak, już tłumaczę: Jeżeli w grze będzie inventory, możliwość jazdy samochodem i strzelanie, to vertical slice pozwoli na schowanie jakiegoś przedmiotu do plecaka/skrzyni, przejechanie się samochodem i wystrzeleniem z broni. Będzie docelowa jakość grafiki, ale to mogą być 3 budynki i jedno skrzyżowanie, powinna też się znaleźć jakaś jedna misja. W takim vertical slice powinno też się znaleźć sterowanie, dźwięk, menu itp.
    "Od poprzednich części tytuł będzie odróżniać bardziej zaawansowana grafika, większa interaktywność oraz rozbudowana akcja." Bardzo zdolny muszą mieć ten wewnętrzny team (niestety na linkedIn nic za bardzo nie widać) - powinniście się spodziewać że DDS2 zostanie naprawiony w bardzo szybkim czasie :) Inaczej to "bardziej i więcej" nie ma za dużych szans na realizacje. Jeżeli są tacy zdolni to min. 1/3 błędów powinna być naprawiona "od ręki" (patch co tydzień, każdy zawierający kilkanaście/kilkadziesiąt naprawionych błędów, bez żadnych nowych błędów) i to wtedy faktycznie oznacza że było robione bez pojęcia/doświadczenia.
  • Re: DDS 3 - ESPI Autor: ~Wujek [37.31.44.*]
    Za mało was manipulanci, zwoływać więcej kumpli
    "pozdrawiam" free z całą świtą
  • Re: DDS 3 - ESPI Autor: ~Free [93.159.17.*]
    Możliwości wyprodukowania lepszej gry od DDS2 wewnętrznymi zasobami to jedno, a możliwość rozegrania pod to kursu to osobna kwestia.

    Ja tam w bajki nie wierzę, ale się cieszę, bo pojawiło się światełko w tunelu na wyjście ze spółki prezesa. Do premiery DDS3 na pewno nie będę czekał, więc skorzystam z okazji i wyjdę na podbitce przedpremierowej. Miałem oddawać akcje jeżeli raport nie wykaże redukcji kosztów, ale skoro mają już coś pod co mogą pompować kurs, to wypada zagryźć zęby i poczekać. Widać, ze ktoś zbiera, więc jest spora szansa na rozegrania kursu w ciągu najbliższych miesięcy.

    Jak już chcecie usłyszeć coś bardziej optymistycznego z mojej strony, to powiem że np. takie Schedule nie ma super grafiki a rozbiło bank. Czyli liczy się przede wszystkim pomysł i grywalność. Tak więc teoretycznie mogą zrobić hit nawet jeżeli te teksty o "lepszej grafice" to ściema.

    No i może w raporcie pojawi się w końcu redukcja kosztów. A jak nie no to radzę ludziom bardziej zaangażowanym w spółkę, szczególnie tych broniących jej rękami i nogami, żeby jednak pofatygowali się na WZA i zapytali skąd te astronomiczne koszty w usługach obcych. No ale zrobicie co chcecie - mnie przyszłość spółki mało zajmuje, oby przetrwała do premiery DDS3 żebym mógł się z nią pożegnać.

    P.S.
    Miło mi, że zostałem hersztem ludzi trzeźwo patrzących na sytuację. Oczywiście nie zaliczam do tego grona xxx, dla mnie to ten sam typ ludzi co piszą "wszystko będzie dobrze", tylko ich usprawiedliwia posiadanie akcji, któe zawsze wspomaga patrzenie przez różowe okulary, a on to zwykły płatny troll bez polotu.

    P.P.S.
    Stan akcji nie uległ u mnie zmianie, więc darujcie sobie teksty typu "pewnie odkupił i zmienił śpiewkę". Po prostu teraz pojawił się jakiś horyzont rozegrania kursu pod jakieś spore wydarzenie, bo ATS2 i Narcos (o ile w ogóle wyjdzie), to było trochę za mało.
  • Re: DDS 3 - ESPI Autor: ~ori [212.180.229.*]
    Jutro pokaz RT2 dla zapisanych. Można zakładać, że jak gra wyda się w 2026 i sprzeda się lepiej (a raczej nie nie gorzej) niż stary Alaskan. Wtedy Wydawca GMG zgarnęło całą pajdę. Teraz Movie wydawca. Więc dobra premiera RT2 wyżywi obie spółki (Movie i Road), już nie mówiąc o innych tematach z IP DDS (w tym przerabianie DDS1 i DDS2 na 2D było takie info czy konsole DDS2). Ps a swoją drogą patrzcie jak idzie dzisiaj premiera PS Uboat. Rewelacjia. A XBOX była taka se. Także gaming naprawdę jest nieprzewidywalny. A jeśli chodzi o usługi obce, to w rocznym były na pewno szczegółowo rozpisane. Dużą część usług obcych zawierała prowizja dla Deva Byterunners po spłacie budżetu a także opłata za silnik Unreal. Teraz skoro Movie nałożyło karę 4 mln zł, to zakładam z punktu widzenia księgowo-prawniczego, że nie będzie płacił % od sprzedaży DDS do Byte a będzie sobie kompensować z tą karą, czyli kasa zostawać będzie w Movie tym samym
  • Re: DDS 3 - ESPI Autor: ~Free [93.159.17.*]
    ATS2 już widziałem przy okazji ogrywania wersji alpha przez tego dziennikarza angielskiego. Jak na indie wyglądało to ok na takim etapie produkcji, chociaż oczywiście liczę na to, że popracują jednak trochę nad grafiką:) Generalnie pozytywnie zaskoczyli tempem prac. Już myślałem, że zamroziłem tam kasę na lata po tempie prezentowanym przez TGS.

    Co do ksiąg i raportu, to mi się marzy, że w końcu zobaczę rozsądny stosunek przychodów do zysku. Szczególnie że powydawali te wersje konsolowe i oczyścili trochę grupę kapitałową. Jednak 10 mln kosztów przy przychodach rzędu 12 mln to był jakiś absurd.

[x]
MOVIEGAMES -0,30% 13,30 2025-09-22 11:49:43
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.