Znajdują się na etapie vertical slice, z całkiem sprytnie napisanym "do 30%" finalnego zakresu. Na moje oko, to nie znaczy że mają zrobiony vertical slice, tylko że go robią. Ogólnie przyjmuje się, że vertical slice jest etapem do tych 30% finalnego zakresu, ale w zależności od przypadku może to być równie dobrze 10% - zależy od rozmachu produkcji. W pełni grywalny fragment - tak, już tłumaczę: Jeżeli w grze będzie inventory, możliwość jazdy samochodem i strzelanie, to vertical slice pozwoli na schowanie jakiegoś przedmiotu do plecaka/skrzyni, przejechanie się samochodem i wystrzeleniem z broni. Będzie docelowa jakość grafiki, ale to mogą być 3 budynki i jedno skrzyżowanie, powinna też się znaleźć jakaś jedna misja. W takim vertical slice powinno też się znaleźć sterowanie, dźwięk, menu itp.
"Od poprzednich części tytuł będzie odróżniać bardziej zaawansowana grafika, większa interaktywność oraz rozbudowana akcja." Bardzo zdolny muszą mieć ten wewnętrzny team (niestety na linkedIn nic za bardzo nie widać) - powinniście się spodziewać że DDS2 zostanie naprawiony w bardzo szybkim czasie :) Inaczej to "bardziej i więcej" nie ma za dużych szans na realizacje. Jeżeli są tacy zdolni to min. 1/3 błędów powinna być naprawiona "od ręki" (patch co tydzień, każdy zawierający kilkanaście/kilkadziesiąt naprawionych błędów, bez żadnych nowych błędów) i to wtedy faktycznie oznacza że było robione bez pojęcia/doświadczenia.