przed premierą bo chciałem pić szampana, no i będzie RUSKI:). No panowie ja pozbyłem się tego płetwonurka ze stratą. Czas spojrzeć prawdzie w oczy peak na poziomie 5 tys..., komentarzy na ps jest niespełna 2 tys..., na steam również. Nie nie namawiam was na sprzedaż. powodzenia wytrwałym. Pytanie gdzie tu dołek bo po TAKIEJ premierze gdyby nie dobra opinia o Blomberze w branży to pewnie było by kilkanaście złotych. Ci games poleciało w kapitalizacji na 180 baniek po premierze LOTF, no ale to Bloomber więc tu takiej sieczki nie będzie.
miesiąc temu podali ze po niecałych 2 latach od debiutu LotF sprzedał 2 M kopii . Żeby podwoić wynik z 10 dni debiutu( tam były też preoredery) , potrzebowali 1.5 roku.
Steam pokazuje prawie 1 M sprzedanych kopii na PC , wiec na konsolach poszło mniej wiecej tyle samo co na PC jesli chodzi o LotF.
Ale ja znam te dane... . Po prostu Bloomber z jakiś powodów nawet przy takiej WTOPIE nie leci w czeluść w przeciwieństwie do CI GAMES. No ale rynku nikt nigdy nie zrozumie.
Blo ma zdywersyfikowaną działalność , robi gry dla innych , robi swoje IP ( ale często szuka sponsorów na ich produkcje) , dostaje spore dotacje ( do swojej działalności ) czyli ogranicza mocno ryzyko operacyjne.
tylko że rynek growy tez sie zmienia . Zapewne będzie im coraz trudniej znaleść sponsorów na ich coraż drozsze własne IP , wiec albo podejmą wieksze ryzyko produkcyjne na siebie , albo bęa ograniczali koszty własnych gier IP.
Ich filozofia robienia Korytarzowych gier z serii walking simulator średnio sie sporawdza. pzreciez tu nie chodzi o to zeby tylko liczyc na ewentualne pokrycie kosztów gry ale zeby na tym biznesie poteżnie zarabiać , a BLO na swoich grach nie umie poteznie zarabiać , jak pokrywaja koszty produkcji swoich IP to juz jest sukces.