Oznaczałoby to znacznie lepszy wynik niż The Medium.
Sygnał, że Cronos jest zauważalny globalnie na PC, a hype przełożył się na faktyczne granie.
Taki wynik rynek odebrałby bardzo pozytywnie (potencjał podbicia kursu do 30-33zl)
Wynik średni (neutralny)
20 000 – 30 000 graczy peak
To wciąż kilkukrotnie lepiej niż The Medium, ale poniżej oczekiwań, biorąc pod uwagę marketing i pozycjonowanie Cronosa jako „największego projektu Bloobera”.
Giełda mogłaby odebrać to mieszanie: nie katastrofa, ale też nie potwierdzenie hitu (kurs 26-29)
Słabo / rozczarowanie
<20 000 graczy peak
Bardzo nisko jak na hype, budżet i oczekiwania.
Taki wynik sugerowałby, że Cronos nie „przebił się” na PC, a sukces zależy wyłącznie od konsol.
Prawdopodobna negatywna reakcja rynku na akcjach Bloobera (kurs 22-25)
Dnia 2025-09-05 o godz. 18:09 ~Bcsz napisał(a): > Liczysz na Peak na poziomie SH2? Lekka przesada. 10k to bylby sukces i szybki zwrot. Ponad 2x tansze medium zwrocilo sie w dobę przy peaku 2700.
Babieno ci taki kit dał rade wcisnąć? Jakoś wiele innych gier z takim PEAK zalicały po prostu Porazki , ale gry ze stajni BLO , zawsze odnosza sukcesy . :))
Medium według gamalitic sprzedało sie w ilosci 115 K kopii na steamie, po kilku latach od debiutu . Trudno to nazwac sukcesem
Cronos ma podobno do pokrycia 27 M $ :z czym do ludzi. .
Cena tej gry jest wysoka więc będą ją monetyzować przez dłuższy czas na obniżkach 10, 20, 30, 50% I nadal im się to będzie opłacać, każda taka obniżka nakręca sprzedaż, swoje zarobią i na pewno w wynikach będzie to widać