• Może technicy coś napiszą ? Autor: ~FromTheHell [178.235.238.*]
    Ktoś coś ?
  • Re: Może technicy coś napiszą ? Autor: ~Turbo [83.24.112.*]
    Spółka pozostaje w ujęciu spadkowym, obserwujemy impuls korekcyjny z testem oporu na 19,70. Struktura świec w ukłądzie mikrotrendowym, sugeruje możliwy opad przy wzroście dywergencji. Wskaźniki wolumenowe pozostają w fazie latencji, co implikuje presję re-testu poziomu decyzyjnego. A kreski nie kłamią.
  • Re: Może technicy coś napiszą ? Autor: ~zen_on [87.99.114.*]
    Nie jestem rasowym technikiem, ale zbliżamy się do ważnego punktu - 21 zł - dwa wsparcia + średnia 200 sesyjna. Szorty tam cisną, a przy 22.5 zł wyglądało to na mini redystrybucję.

Zapewne niedźwiedziom marzy się zakrycie luki i zejście na okolice 18 zł (a potem to samo z luką wzrostową i wpadnięcie na 26 zł).

https://charts.stockwatch.pl/chart/pPMX1SUISkebVBmyq25XQ
    https://charts.stockwatch.pl/chart/pPMX1SUISkebVBmyq25XQ
  • Re: Może technicy coś napiszą ? Autor: ~gość [83.23.198.*]
    Wczoraj po zamknięciu z arkusza zleceń S wyszło, że short mógłby zamknąć swoje pozycje (oddając 213.100 szt.) przy wyciskaniu na wysokości ok. 51 zł. Więc będą się bawić przez dłuższy czas. Patrz JSW tam siedzą już prawie 2 lata i nie mogą z zyskiem zamknąć pozycje. Ale tam jest pospolite ruszenie zjednoczonej ulicy i zablokowali ponad 9,6 mln szt. akcji. Tu na Asbisie jest jeszcze wolna "amerykanka", więc będą robić co im się opłacało.

• Re: Może technicy coś napiszą ? Autor: ~zen_on [87.99.114.*]
    Gram na JSW mniejszymi pakietami. Tam było więcej shortów nad progiem, część odkupiła i zeszła pod. Chyba to dzięki nim było kilka podbitek i kurs nie leci w przepaść - wiadomo że muszą kiedyś kupić. Lubię spółki z siedzącymi shortami które albo mają perspektywy poprawy albo możliwe wyniki cykliczne zależne od koniunktury. Nawet na CDP grałem przy największym strachu ulicy, ale niestety jak to często bywa wyszedłem za wcześnie.