CD Projekt RED apeluje, by nie mylić zaprezentowanego wczoraj fragmentu z Wiedźmina 4 z gameplayem. Była to bowiem jedynie demonstracja technologii zawartej w grze
A rozumiesz dlaczego Unreal chce swoje nowinki technologiczne akurat na podstawie wiedźmina? Ta informacja też buduje bazę na przyszłość i zacieśnia współpracę między obiema firmami... Nie ma znaczenia czy był to gameplay czy nie, ważne że obie firmy współpracują coraz mocniej, jak odchodzili od swojego silnika to trolle krzyczały że to beznadziejna decyzja... Teraz jak pokazują świetną grafikę w otwartym świecie to już nikt nie pisze że była to dobra decyzja.
- Duży teren to nie jest otwarty świat - to już było za czasów Crysia 1 - Prezentowane demo technologiczne było upscalowane z bardzo niskiej rozdzielczości l datego firma nie zdcydowała się na publikacje filmu 4K na głownych portalach (bo porostu widać jak rozmyty jest obraz) - Przentacja była na devkicie (nie na konsoli konsumenckiej tylko na developerskiej) która ma 40GB ramu a nie 16GB jak wersja sklepowaa - Wszystko w grze było sztywno zaskryptowane
W branży ludzie się śmieją z tego dema, także z art direction, które poszło w stronę Horizon: Zero Dawn i nijak nie przypomina klimatu Wiedźmina.
Prezentacja tego dema technologicznego nie odbyła się na targach czy nawet na kanale CDR tylko na streamie Epic Games. To dobra wiadomość. Epic Games uznało W4 za najlepszą grę jaką można zaprezentować aby pokazać co silnik unreal 5 może zrobić na ps5. To oczywiste , że wypasiony pc będzie potrafił jeszcze wiecej na tym silniku z ta właśnie grą. Zresztą redzi już pokazali na przykładzie Cyberpunka, że da się z tej giery wycisnąć poękna grafikę , która zawstydza niektóre dzisiejsze produkcje. A był to porzycony red Engine. Wiedźmin 4 podniesie poprzeczkę o wiele wyżej.