Stoję dziś w Dino soki exc są i nawet lepiej wyeksponowane niż np. Herbapolu. No i podchodzi człowiek w sektor soków i sięga najdalej zaszytą malinę Herbapolu za prawie 7 PLN zamiast wziąć wcześniej za 50.70 2 razy taki duży i budzący zaufanie sok z Exc. Można by rzec " Januszem biznesu" z tych naszych włodarzy w spółce. Spółka niestety nierozpoznawalna i nie znam na rynku. Coś Pany robicie nie tak, reklama dźwignią handlu. Siedzą teraz ludziska przed tv bo weekend, pogoda nie sprzyja sprzedaży soków u syropów tak więc co 5 bloczek reklam powinni przedstawić prozdrowotny asortyment ja&soda. Zrobi się ciepło i niejeden obywatel zatrybi przekaż. No ale jest jak jest. Wstyd zarząd. Pracujecie w takim tempie w marketing, że rynek jest zawsze przed Wami. Wstyd.
Pozdrawiam. Jakieś plany macie. Gotujecie w tych kotłach i gotujecie a soku z "gumijagód" jak nie ma tak nie ma. Wstyd.
Pozdrawiam i życzę sukcesów oraz przemyśleń bo nieporadność w kluczowych kwestiach nie wróży najlepiej.
Ma ruszyć akcja reklamowa więc zobaczymy czy coś to zmieni bo na razie to wygląda jak by liczyli na to że produkty same się wypromują ustami konsumentów zadowolonych bądź nie zadowolonych a to nie o to chodzi by zostawić wszystko samemu sobie i jakoś to będzie i tu masz pełną rację bo reklama jest dźwignią handlu.