• Bo to jest tak.... Autor: ~Quest [31.60.104.*]
    Stoję dziś w Dino soki exc są i nawet lepiej wyeksponowane niż np. Herbapolu. No i podchodzi człowiek w sektor soków i sięga najdalej zaszytą malinę Herbapolu za prawie 7 PLN zamiast wziąć wcześniej za 50.70 2 razy taki duży i budzący zaufanie sok z Exc. Można by rzec " Januszem biznesu" z tych naszych włodarzy w spółce. Spółka niestety nierozpoznawalna i nie znam na rynku. Coś Pany robicie nie tak, reklama dźwignią handlu. Siedzą teraz ludziska przed tv bo weekend, pogoda nie sprzyja sprzedaży soków u syropów tak więc co 5 bloczek reklam powinni przedstawić prozdrowotny asortyment ja&soda. Zrobi się ciepło i niejeden obywatel zatrybi przekaż. No ale jest jak jest. Wstyd zarząd. Pracujecie w takim tempie w marketing, że rynek jest zawsze przed Wami. Wstyd.
    Pozdrawiam. Jakieś plany macie. Gotujecie w tych kotłach i gotujecie a soku z "gumijagód" jak nie ma tak nie ma. Wstyd.
    Pozdrawiam i życzę sukcesów oraz przemyśleń bo nieporadność w kluczowych kwestiach nie wróży najlepiej.
  • Re: Bo to jest tak.... Autor: ~rg [78.30.72.*]
    Ma ruszyć akcja reklamowa więc zobaczymy czy coś to zmieni bo na razie to wygląda jak by liczyli na to że produkty same się wypromują ustami konsumentów zadowolonych bądź nie zadowolonych a to nie o to chodzi by zostawić wszystko samemu sobie i jakoś to będzie i tu masz pełną rację bo reklama jest dźwignią handlu.
[x]
EXCELLENC 1,77% 0,29 2025-09-19 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.