• The Alters, gamepass Autor: ~Ja [37.47.82.*]
    Panie/Panowie, wytłumaczyli byście mi, jak mogą się kształtować zyski spółki z tej gry skoro będzie ona w gamepass'ie, jak to jest rozliczane itp. nie znam się na tym zbytnio, widzę potencjał w tym tytule, no ale czy będą z tego pieniądze zwyczajnie, nawet jak okaże się strzałem w dziesiątkę. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę
  • Re: The Alters, gamepass Autor: ~agencja [46.112.92.*]
    Niestety, wszyscy nasi forumowicze są zajęcie (głównie obrzucaniem się błotem). Prosimy o dalsze oczekiwanie.
  • Re: The Alters, gamepass Autor: ~all [5.173.208.*]
    przecież to tylko jedna z platform sprzedaży, więc nie za bardzo wiem jakiej odpowiedzi oczekujesz?masz mniejszą sprzedaż (przychód z kopii), ale zyskujesz rozpoznawalność i może to wpłynąć na sprzedaż innych gier oraz na innych platformach
  • Re: The Alters, gamepass Autor: ~BP [84.205.185.*]
    Analogicznie do Netflixa, Microsoft płaci za wynajem gry do GamePassa na określony czas (startowo z tego co kojarze jest to rok z możlwością przedłużenia).

Jest to jakaś opcja dla developera na dodatkowy zarobek, ale na PC ludzie najczesciej kupują nas steamie, bo masz je na własność plus masz szeroki zakres funkcji społecznościowych. (karty, achievmenty etc.)
  • Re: The Alters, gamepass Autor: ~Kamil [83.31.54.*]
    W przypadku gamepass gra może zniknąć i kto będzie chciał kontynuwać będzie musiał zakupić. Ewentualnie monetyzacja dodatków.
  • Re: The Alters, gamepass Autor: ~Kubańczyk [89.79.212.*]
    Wypowiedź z poprzedniego roku Prezesa

UMOWA Z MICROSOFTEM NA GAME PASS JEST KORZYSTNA DLA SPÓŁKI
    "Korzyści płynące z umowy z Microsoftem w ramach Game Pass są proste. Dotyczą po pierwsze widoczności, jaką generuje ta platforma, co pozwala dotrzeć z naszymi grami do większej liczby odbiorców. Dzięki współpracy byliśmy obecni na ważnych konferencjach i wydarzeniach Microsoftu, na których mieliśmy możliwość pokazać swoje projekty” - powiedział Marszał.