Sprzedaż na rzecz odbiorców krajowych: 47 828,84
Sprzedaż na rzecz odbiorców z krajów UE: 4 329 227,10
Sprzedaż na rzecz odbiorców z krajów poza UE: 15 970 014,58
Sprzedaż pokazana w SF to niemal tylko wynagrodzenie za Ghostrunnera 2, którego wydawcą, a zatem zleceniodawcą dla OML, jest włoskie 505 games.
O ile nic się przez ostatnie dziesięciolecia nie zmieniło, to Włochy są krajem UE.
Oświeci mnie ktoś, dlaczego więc wykazano tak dużą sprzedaż na rzecz krajów poza UE?
Nota 1.16 do sprawozdania finansowego, w której wykazano 16 921 080,00 PLN zobowiązania warunkowego, którego nie ma w bilansie (jak to zobowiązań warunkowych):
"Na pozostałe zobowiązania warunkowe składają się wszystkie przychody uzyskane przez Spółkę od Take-Two Interactive do momentu rozwiązania umowy produkcyjnej i wydawniczej pomiędzy spółkami oraz kwota odszkodowania jakie przysługiwało One More Level S.A. po rozwiązaniu umowy. Spółka informuje, że głównym warunkiem powstania zobowiązania jest realizacja i rozpoczęcie komercjalizacji projektu Cyber Slash. "
Skoro zarząd jest pewny wydania gry w 2026r., to zobowiązanie się urealni, a zatem ten "przychód" to tak naprawdę nic innego jak pożyczka długoterminowa ze spłatą w 2026r.
Z bilansu RMK: 9 826 865,37 (wszystko to niezakończone prace rozwojowe nad Cyber Slash + środki pieniężne 5 422 752,72 = 15 249 618,10 czyli akurat 15 970 014,58 kasy od Take Two i pareset tysi, które gdzieś w międzyczasie przebimbali:)
OML ma 2 opcje: 1. porzuca Cyber Slash i faktycznie mamy zysk netto, 2. wydaje Cyber Slash i mamy w SF za 2026 16,9mln pozostałych kosztów operacyjnych.
16kk, które i tak TT by sobie odebrało i wiele więcej pozostając w tej współpracy. W tej sytuacji to pożyczka z 0 oprocentowaniem. Selfpublishing wprowadzi OML do innej ligi i wreszcie kasa za jakościową grę będzie wpadać do ich kieszeni.
Ajajajaj, patrzcie, jestem xyz. Napisze fakt, który wiadomo od września 2024 na temat oddania kasy po premierze. Zapewne to będzie miało taki wpływ na kurs, że zanurkuje i może coś złapie akcji.